anden side vist i table
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 30-01-03 22:36

hejsa,

jeg har en hjemmeside som jeg gerne vil have skal ligge inde i en table, men
hvordan for jeg den til at kun åbne op inde i tablen, siden er frame
baseret.

det er gæstebogen og billede siden på www.rasmusfjord.dk
på forhånd tak !

Rasmus Fjord
ICQ# 17302824

Fra : jopa

Dato : 30-01-03 22:50

"Rasmus Fjord" skrev bla.
> jeg har en hjemmeside som jeg gerne vil have skal ligge inde i en table,
men
> hvordan for jeg den til at kun åbne op inde i tablen, siden er frame
> baseret.

Øhm
Du kan vel lave en <iframe> i tabellen, og åbne den frame hvor din gæstebog
befinder sig, og hvis du ikke allerede har lavet gæstebogen så placer den i
<iframe>
Håber jeg forstod dig

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 30-01-03 22:55

> [...]
gæstebog
> befinder sig, og hvis du ikke allerede har lavet gæstebogen så placer den

tak men jeg kender ikke noget til Iframes ?
jeg harsiden her :
http://www.hostedstuff.com/locations/services/chatboard/?id=3019
hvordan laver jeg et i frame hvor den side er i ?
siden den skal være på er www.rasmusfjord.dk

på forhånd tak !

rasmus fjord !

Fra : jopa

Dato : 30-01-03 23:13

"Rasmus Fjord" skrev bla..
> hvordan laver jeg et i frame hvor den side er i ?
> siden den skal være på er www.rasmusfjord.dk

Denne kunne dutte måske
<iframe
src="http://www.hostedstuff.com/locations/services/chatboard/?id=3019 "
width="500" height="350" scrolling="auto"frameborder="0">
</iframe>

Skal i din tabel

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 30-01-03 23:23

"jopa" skrev bla
> Denne kunne dutte måske

Glemte lige en ting = tag og check din side i 800*600
Det kniber lidt med pladsen

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-02-03 13:32

"jopa" <j@paulsen.mail.dk> skrev
> "jopa" skrev bla
>
> Glemte lige en ting = tag og check din side i 800*600
> Det kniber lidt med pladsen

Og lad være med at disable scrollbar på hovedsiden. Selv ikke i 1024x768,
som er min maximale skærmstørrelse, kan jeg se hele gæstebogen, fordi jeg
ikke kan komme til bunden af den side, gæstebogen ligger på!!!!

Erik Ginnerskov - erik@ginnerskov.dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 01-02-03 16:14

Ok kan du så ikke give mig hvordan jeg laver om på mine farver på
scrollbaren (gerne i css, eftersom min side bliver kørt ud fra en Css fil),
men jeg ved godt at min side ikke er helt kompatible med alles maskiner, det
skal den nok blive, men giv mig tid hehe !

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-02-03 00:28

"Rasmus Fjord" <Rasmusfjord@hotmail.com> skrev
> [...]
det
> skal den nok blive, men giv mig tid hehe !

Glem det, det virker alligevel kun i MSIE. Fjern alt om scrollbar i css.
Lad scrollbar være scrollbar. Den er der for et formål.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-03 22:55

> [...]

>jeg har en hjemmeside som jeg gerne vil have skal ligge inde i en table, men
>hvordan for jeg den til at kun åbne op inde i tablen, siden er frame

Lægger en iframe ind i tabellen og linker til den.

<iframe name="framenavn" width=680 height=480 noresize
scrolling=auto frameborder=0 marginheight=0 marginwidth=0
src="http://home13.inet.tele.dk/smedpark">

og linker til den med target="iframenavn"