S: Suunto Vytec
Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 30-01-03 22:30

Fik ikke solgt den alligevel, så her er den igen : - )

Suunto Vytec computer med sender sælges.
Købt den 30. april 2002.
Logget 12 dyk.
Version uden software fejl.
Nypris: 8000,00

Sælges for 4000,00 (fast pris)

2740 Skovlunde

tlf. 44 91 11 90

E-mail: bjarnerosenkrands@hotmail.com

Hilsen Bjarne

Fra : Kalle

Dato : 30-01-03 23:32

Hvordan kan det være der er så mange til salg af denne??
Er det en dårlig computer, eller er den fyldt med fejl??

Casper

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 31-01-03 16:41

Jeg ved ikke om der er mange til salg af Vytec. Men der var en softwarefejl
ved de første Vytec, som Suunto lavede, incl. den jeg købte. Men den fik jeg
byttet til en ny. Jeg har slet ikke haft problemer med min Vytec. Efter min
mening er den en bedre og mere overskuelig end Uwatec's trådløse og så er
den mindre.Alle informationer er på et display. Ok den har ikke samme lange
batteri levetid som Uwatec, men til gengæld kan man selv skifte batteri,
både på computer og sender.

Bjarne...

Fra : Kalle

Dato : 31-01-03 17:34

Må man spørge hvorfor du vil af med dem??

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 31-01-03 18:18

Jeg søger en mere enkel computer.
Har godt nok taget bacic nitrox, men tvivler på at jeg får brugt det ret
meget.

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 01-02-03 01:22

den bliver næppe mere overskuelige og brugervenlig end... vytec'en ..... den
kan det hele på en smart måde ....
den eneste ulempe er at vækkeuret ringer hver dag på samme tidspunkt.... så
hvis du glemmer at slå det fra i weekenden ...... såh............DING
DONG.....

nøj