Siemens kabel - hvilke passer det til?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 30-01-03 22:20

Jeg har købt et uoriginalt kabel til siemens.
Passer til bl.a. c45 men hvilke andre modeller passer den til?

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-01-03 23:01

Rasmus Hauge Hansen wrote:

> Jeg har købt et uoriginalt kabel til siemens.
> Passer til bl.a. c45 men hvilke andre modeller passer den til?
s25 c25 c/m 34 45 50 og vist 55

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-01-03 23:03

Rasmus Hauge Hansen wrote:

> Jeg har købt et uoriginalt kabel til siemens.
> Passer til bl.a. c45 men hvilke andre modeller passer den til?

Virker til S25 C25 S35/i C35/i M35/i ME45 SL40/42/45 C45/i S45/i M50
MT50 F+M Bus. Virker ikke til c30.

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 30-01-03 23:17

I news:3E39A0F8.E2379634@tdcadsl.dk skrev Th Frydensberg disse ord:
> [...]

1000 tak for hjælpen!

/RHH

Fra : Jean

Dato : 30-01-03 23:27

Rasmus Hauge Hansen skrev:
> Jeg har købt et uoriginalt kabel til siemens.
> Passer til bl.a. c45 men hvilke andre modeller passer den til?

Hvor købte du det?

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-01-03 23:31

Jean wrote:

> Hvor købte du det?

Beskrivelse:
Virker til S25 C25 S35/i C35/i M35/i ME45 SL40/42/45 C45/i S45/i M50
MT50 F+M Bus. Virker ikke til c30. Varen er udsolgt!

Pris: 149.00 kr

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-01-03 23:34
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 31-01-03 00:18

I news:3e39a6ce$0$71615$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev Jean disse
ord:

Jeg købte det hos mobilkabler.dk

/RHH

Fra : Jean

Dato : 31-01-03 10:51

Rasmus Hauge Hansen skrev:
> Jeg købte det hos mobilkabler.dk

Tak for det.. hvilket program/software brugte du til at låse telefonen op
med?

Mvh Jean

Fra : Th Frydensberg

Dato : 31-01-03 13:22

Jean wrote:

> Tak for det.. hvilket program/software brugte du til at låse telefonen op
> med?

bla siemens unlock v 5,1 by nutzo hentes på www.gsm-free.com
th

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 01-02-03 12:14

De er på lager d. 10 feb.

Mvh Thomas

Fra : Jean

Dato : 03-02-03 12:00

Th Frydensberg skrev:
> bla siemens unlock v 5,1 by nutzo hentes på www.gsm-free.com
> th

Tak for svarene! Kan det kabel osse opdatere fx en Siemens M50, eller kræver
det et andet kabel?

Mvh Jean