Ghostrider, kan købes hvor ?
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-03 22:08

Hejsa

Ganske vist har jeg ikke noget fjernsyn (laang historie), men det er jo
snart tid til at få købt et alligevel, men hvor kan man finde Ghostrider
DVD'en i en købebutikting noget ?.

Helst noget www.køb-her.dk agtigt ;)

-steffen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 30-01-03 23:04

http://www.iceman.se/

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 31-01-03 10:05

"Hansen" <bummelum> writes:

> snart tid til at få købt et alligevel, men hvor kan man finde Ghostrider
> DVD'en i en købebutikting noget ?.

http://www.dukevideo.com

Jeg har handlet med dem flere gange uden problemer.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : inspectorclousseu

Dato : 12-02-03 09:41

Hej Steffen....

Hvis du ikke har tv/dvd endnu, hvad så med at se den på din computer??

Jeg har filmen (små 800 mb) liggende på min hd.

Hvis du er interesseret, så skriv tilbage...

Mvh.
Gsx1300R Hayabusa, Akrapovic 4-i-1 Titanium

http://www.kandu.dk/

Fra : bo-gsx-R

Dato : 12-02-03 11:18

> Hvis du er interesseret, så skriv tilbage...
det er jeg! også, du kan lige smide en mail.

> Gsx1300R Hayabusa, Akrapovic 4-i-1 Titanium
dejlig kværn, kender du de her gale mennesker?
http://www.superkaos.com/phpbb/

busa ejere der er vilde med Turbo.
mvh
bo-gsxR

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 12-02-03 19:57

Hejsa

Jamen jeg er absolut interesseret i en kopi.. hvis du stadig synes det kunne
være OK..

kast en mail til mig privat (husk at fjerne X'et i mailaddr), så kan vi evt
finde ud af noget FTP noget eller
tilsvarende..

-steffen

Hayabusa.. hrmm rigtig sød cykel ;=)

Fra : inspectorclousseu

Dato : 13-02-03 07:16

Hej Steffen og Bo

Skriv til Cafe_del_mar_@hotmail.com

Der kan vi udveksle adr.

Det nemmeste er at jeg brænder 2 cd'ere med filmen på pakket med winrar
som selvudpakkende exefil, Tryk og den ligger klar.

Hvis jeg sender filmen til en af jer så kan vedkomne sende den videre
til den næste.

Det kræver at i har installeret Windvd påå jeres maskine og helst har
den nye mediaplayer 9,00 (gratis fra MS)

mvh
Hayabosa

http://www.kandu.dk/