BIOS IBM PC-Server 320
Fra : ....

Dato : 30-01-03 21:08

Hej NG.

Jeg har en del bøvl med min IBM PC-Server 320 MCA bus model.

Den er opgraderet med seneste BIOS fra IBM altså v29a.
Men der er altså MEGET bøvl med den, så jeg vil gerne prøve med en anden
BIOS.
Er der en som ligger inde med en BIOS version f.eks. v28 eller sådan noget ?

Mvh
Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-01-03 23:03

..... wrote:
> Er der en som ligger inde med en BIOS version f.eks. v28 eller sådan noget ?

Har du prøvet at ringe til IBM ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Thoma V. Nielsen

Dato : 30-01-03 23:10

> [...]
> BIOS.
> Er der en som ligger inde med en BIOS version f.eks. v28 eller sådan noget
?

Har du opgraderet Advanced Systems Management også ?

Mvh
Thomas

Fra : Claus O

Dato : 31-01-03 13:11

"Thomas...." <nykoebingvej@tdcadsl.dk> wrote

> Er der en som ligger inde med en BIOS version f.eks. v28 eller sådan noget ?

Hej Thomas,
Jeg ved ikke hvor du kan finde biosen men jeg ved hvor du kan få et billigt grin:
< http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1018653905/_41142573/SR2-2-036B662180053A/ >

<"drillepind on">

Slå til på 3000 kr. for en ibm 330 med 256ram og 3x9diske, det er da en god pris, va´?? selv på QXL!!!
Husker stadig dine ord om at de ikke må sælges til mere end få hundrede kroner, alt andet er for "frækt" ))))

</"drillerpind off">
MVH Claus

Fra : ....

Dato : 31-01-03 15:42

Jeg har ikke nogen ***billig*** server til salg.

Emnet er hel OT., og er kommenteret pr. mail.

Mvh
Thomas

Fra : Claus O

Dato : 31-01-03 16:16

"...." <nykoebingvej@tdcadsl.dk> wrote

> Jeg har ikke nogen ***billig*** server til salg.

Sur?
Hvis du kommenterer en server i NG med samme ram og flere diske som for dyr
og samtidig ***selv*** sælger til flere tusinde mere, må du vel kunne klare det?

> Emnet er hel OT., og er kommenteret pr. mail.

Ja det er hentet fra mail, men det ændrer ikke ved hvad der er sagt og OT er det også.
Men så kan du jo forklare hvorfor du kan "sælge" [1] en 330-server til den pris når
andre [2] ikke kan og kun må forlange 500 kr. for "mere 330-server"???
[1] ok handel bliver der jo nok ikke tale om.
[2] Jakob jeg har desværre glemt mellem/efternavn
MVH
Claus

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 01-02-03 00:50

Nå vi nu er OT så lige en kommentar.

3 * 9.1 GB HDD a 300,- da det er SCSI = 900
4 * 64 MB EDO ECC RAM a 75,- Da det nu engang er lidt specielt = 300
2 * PII 266 a 150 = 300
2 * VRM a 75 = 150

= 1650 Kr.

Dertil kommer Hotswap rammer motherboard mv.

Ergo er en startpris på 1750 fair.

Fra : Claus O

Dato : 01-02-03 11:53

"Niels C. Grønlund" <ncg_FJERN-DETTE_@post10.tele.dk> wrote

> Ergo er en startpris på 1750 fair.

Ja, forskellen er stor, om man skal vurdere noget man selv/andre har, bare se her:

http://makeashorterlink.com/?C2B855D43

Fra : ....

Dato : 04-02-03 17:42

Bortset fra at det er IBM PC-Servere, hvad har de maskiner så til fælles med
den jeg har til salg ?
Min er i perfekt stand og alle stumper er der, det er en maskine med et helt
andet bund- / processorkort, og min er opgraderet med alt jeg har kunnet
finde af stumper til den, selv grafikram er opgraderet til det den kan tage.
Min skal du altså ikke ud og ofre flere tusinde kroner på, for at få op at
køre og til at se nogenlunde ordentlig ud, det er bare at loade dit
styresystem, og så komme igang. Det gælder i øvrigt for alt jeg sælger, at
hvis der ikke står andet, så er det 100 % i orden og testet.
Så jeg har lidt svært ved at følge dig i dine påstande, og jeg finder dem
særdeles upasende i denne NG.

Og i stedet for at gemme dig bag en hotmail adresse, så er det vel på sin
plads at du kommer frem i lyset, når du tilsviner andre her i NG.
Andet vil jeg betragte som useriøst.

Fra : Claus O

Dato : 04-02-03 22:33

> [...]

> Og i stedet for at gemme dig bag en hotmail adresse, så er det vel på sin
> plads at du kommer frem i lyset, når du tilsviner andre her i NG.

LOL - LOL
OK, du får lige et par prikker mere .... .... ....
EOD.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-02-03 22:47

> LOL - LOL
> EOD.

Anynonyme trælse mand uden troværdighed: Identificer dig eller smut.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Claus O

Dato : 05-02-03 09:22

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote

> Anynonyme trælse mand uden troværdighed: Identificer dig eller smut.

Tag dog for pokker og kik på min faste ip,
hvis du ellers kan finde ud af det???????
Hvad skulle en syg TDC email adr. bevise,
udover den kan fyldes med spam.
FJOLS.

Fra : Claus O

Dato : 05-02-03 09:27

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote

> Tag dog for pokker og kik på min faste ip,
> hvis du ellers kan finde ud af det???????
> Hvad skulle en syg TDC email adr. bevise,
> udover den kan fyldes med spam.
> FJOLS.

Glemte lige:
Sunsite faldt sikkert heller ikke i din smag.
Men, så må DU jo sørge for at TDC´s forbandede
forskellige newsservere virker bedre end Sunsites........