Spm. om Hepco-Becker sidetasker og stativ
Fra : Claus Rolsted

Dato : 30-01-03 20:36

Hej gruppe,

Jeg har lige et par spørgsmål om Hepco-Becker, som jeg håber I kan hjælpe
med.

1. Har Hepco-Becker et universelt monteringssystem, således at HB-sidetasker
og HB-wingrack-stativer altid er kombatible med hinanden på samme måde som
Givi's smarte system med at enhver Givi-taske kan sættes på ethvert
Givi-stativ (også både som sidetaske og topboks)? Med dette mener jeg også om
nyere modeller er kompatible med ældre Hepco-Becker-modeller eller om der
findes forskellige lukkesystemer.

2. Er sidetaskerne lige til at klikke af og på på Hepco-Becker-stativerne,
eller skal man til at skrue eller bruge værktøj?

Jeg håber I kan hjælpe. Det er lidt af en jungle derude, synes jeg :-/

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2