egne værktøjslinier i outlook2000
Fra : Henrik

Dato : 30-01-03 19:18

Hej

Er det muligt at importerer egne værktøjslinier i outlook og i givet fald
kan man kalde externe programmer derfra ???
Vi er ved at udvikle et journaliseringssystem og mangler kun outlook (excel
og word) har vi fixet.

pft Henrik

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-02-03 04:09

"Henrik" <mail@nefling.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er det muligt at importerer egne værktøjslinier i outlook og i givet fald
> kan man kalde externe programmer derfra ???

Uden iøvrigt at vide hvordan det er gjort, kan jeg se af min egen Outlook
2000 installation at XTND Connect PC ikke bare tilføjer en ekstra toolbar
men også et ekstra menupunkt.

XTND Connect PC er en Outlook plug-in, der kan synkronisere Outlook med
diverse bærbart udstyr. Jeg fik en barberet version leveret sammen med min
Ericsson R520 telefon.

Så det kan åbenbart lade sig gøre...

[Lidt senere...]

Tilfældigvis er det Office 2000 Developer, jeg har så jeg installerede lige
MSDN-delen. Jeg ville gætte på at I skal lave en COM add-in. Det står der en
længere smøre om men jeg er ikke lige i form til at dykke yderligere i sagen
nu (hint: se tidspunkt for posting

Ebbe

Fra : pre

Dato : 12-02-03 11:26

Med VBA kan værktøjslinier redigeres og nye kan indsættes efter behag.
Ellers er der sandsynligvis løsninger at finde på www.slipstick.com som
har et utal af både det ene og det andet, specielt for Outlook.
© pre 2003

: