hjælp til musikken på denne side ?!
Fra : MH

Dato : 30-01-03 17:46

prøv at klikke på flg. link:

http://www.hoslap.net/

hvad er musikken, både den der kører som baggrund, men også det stykke der
kommer frem når du slapper ho'en med over 200 mph ??

På forhånd tak...

MVH
MH

Fra : -V-

Dato : 30-01-03 18:05

"MH" <mikaelh@REMOVETHISstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at klikke på flg. link:
>
> http://www.hoslap.net/
>
> hvad er musikken, både den der kører som baggrund, men også

NWA - fra Straight Outta Compton, men præcist hvilket nummer kan jeg ikke
lige huske.

>det stykke der
> kommer frem når du slapper ho'en med over 200 mph ??

NWA - Gangsta gangsta (?).

-V-

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-01-03 18:46

-V- wrote:

> "MH" <mikaelh@REMOVETHISstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> NWA - fra Straight Outta Compton, men præcist hvilket nummer kan jeg ikke
> lige huske.

Du nævner den ellers lidt længere nede: Gangsta Gangsta
http://www.purelyrics.com/index.php?lyrics=okkiefwu