Andet multimedie
bentjuul 3670
Måske OT: CD-R printable
Fra : Thomas

Dato : 04-01-01 15:51

Jeg ved ikke lige hvilken gruppe dette indlæg passer bedst i, så hvis I
synes det er totalt OT, så undskylder jeg.

Jeg er på jagt efter nogle printable CD-R medier, og har tidligere brugt
Sony's men synes ikke deres coatning er særlig god at printe på. Da jeg
købte min CD-printer fulgte der nogle medier med af mærket "Mitsui" men jeg
har ikke kunnet finde dem i DK (printeren er købt i Tyskland).

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe disse medier i DK? Eller kan anbefale
andre CD-R printable, som er gode at printe på?
--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Erik Andersen

Dato : 04-01-01 19:02

På mit arbejde køber vi nogle helt hvide - Jeg mener at det er fra
ComputerStore (spindel med 50 stk). jeg har også set at firmaet DCM TriData
i Hvidovre har et eller andet fabrikat til at skrive på. Vær også opmærksom
på firmaet Per meistrup i Karlslunde.

Med venlig hilsen
Erik Andersen

Fra : Madsen

Dato : 04-01-01 19:15

"Erik Andersen" <eandersn@post6.tele.dk> skrev:

> [...]
> i Hvidovre har et eller andet fabrikat til at skrive på. Vær også opmærksom

Mon ikke det er de her Verbatim? Jeg har nogle der er hel hvide, lige
bortset fra et mikroskopisk lille logo i rødt. De skulle være gode at printe
på, såvidt jeg har hørt og hører samtidig til een af de bedste skiver man
kan købe, efter min mening. Helt nøjagtigt hedder de "Verbatim Data Life
Plus CD-R Metal Azo UV Resistant." Ifølge bagsiden af æsken, skulle de
være velegnede til de nyeste CD printere, men det kan de jo sagtens
sige.

Der skal også nok sidde nogle ovre i news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom
som ved noget. :)

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)