Fortløbende ID kontaktperson
Fra : Work all day

Dato : 30-01-03 14:32

Hej

Er det muligt at lave en forløbende id i en af fanerne på kontaktpersoner ?

Jeg har lavet en brevfletning via word, og det er træls at skulle udskrive
fra person 1 hver gang !

Kim Larsen

Fra : dorit

Dato : 30-01-03 15:21

Du kan jo bare markere dem du vil have skrevet ud, det er det nemmeste.

Mvh Dorit

http://www.kandu.dk/

Fra : Work all day

Dato : 30-01-03 15:33

Øh, det vil jeg gerne bede dig om at uddybe...

Når jeg fletter til word, trækker jeg dataerne direkte fra Outlook´s
kontaktpersoner´s kartoteket, via datakilde i guiden brevflet.

Og markere jeg posterne i Outlook, hjælper det ikke en fis. ( Naturligvis
! )

Og skal jeg hen og markere i word dokumentet, vil det kræve en indgribning
fra min side.

Det jeg gerne ville, var at lave en sortering ud fra ID nummer og så på den
måde udvælge de sider som skulle skrives ud !

Kim

Fra : dorit

Dato : 30-01-03 16:14

Jeg har skrevet en vejledning i hvordan man bruger brevfletning her i
firmaet, måske kan du bruge noget af det:

Stå i adressekartoteket, marker de poster du vil have flettet.
Vælg Funktioner/Brevfletning, ”Kun de markerede kontaktpersoner” og
”Alle kontaktpersonfelter” skal være klikket på, klik ”Eksisterende
dokument” på, tryk på Gennemse, find brevet, tryk OK.
Placer musen i brevet der hvor første linie af adressen skal stå
Tryk på ”Indsæt fletfelt”, vælg <<Firma>>
Skift linie (pil ned, så teksten i brevet ikke flytter sig).
Tryk på ”Indsæt fletfelt”, vælg <<Adresse_arbejde>>
Skift linie (pil ned, så teksten i brevet ikke flytter sig).
Skriv ’Att.: ’ (husk mellemrum efter kolon), tryk på ”Indsæt fletfelt”,
vælg <<Fulde_navn>>
Tryk på ”Flet…”, check lige at ”Udskriv ikke blanke linier, hvis
datafelter er tomme” er klikket på, tryk på ”Flet” og vent til den er
færdig.
Nu kan du rette i adresserne hvis det er nødvendigt.
Gem filen under et passende navn.
Gem brevet under et passende navn.

Mvh Dorit

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 30-01-03 19:39

Men med mit kendskab til Kandu ville jeg ikke vove at bruge noget der
kommer derfra, ejheller ville jeg anbefale nogen at hjælpe de
reklamefolk med noget som helst.
© pre 2003

:
,
[...]
: --
: http://www.kandu.dk/
:

Fra : Work all day

Dato : 31-01-03 08:00

Kanon Dorit.

Det virkede perfekt.

Tak for hjælpen.

Og til Pre. Hold dine negative udladninger for dig selv. Du spilder min
båndbredde !

Kim

Fra : pre

Dato : 31-01-03 11:30

Huh!!!
Og ud fra hvilken teori mener du at kunne forhindre mig i at udtrykke
min mening?
© pre 2003

"Work all day" <No@work.com> skrev i en meddelelse
: Kanon Dorit.