Delta Force
Fra : Rune Christiansen

Dato : 30-01-03 13:11

Andre der også har spillet demo´en af det nye delta force black hawk down?

Det er bare sweet, masser af action og hel ny og forbedret grafik

Fra : kennybear

Dato : 30-01-03 13:51

"Rune Christiansen" skrev d. 30-01-03 13:11 dette indlæg :
> Andre der også har spillet demo´en af det nye delta force black hawk
down?

> Det er bare sweet, masser af action og hel ny og forbedret grafik

Jeps det har jeg, og jeg synes du har delvis ret, der er meget der
forbedret, men grafik motoren alter lidt synes jeg, det kan jo sagtens
være forbedret i den færdige udgave eller i en patch senere hen, men i
grove træk et fedt first view på spillet.

/Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 30-01-03 14:56

<Homer>mmmmm Delta Force - Black Hawk Down</Homer> :D

Devast8or (som glæder sig til det engang kommer)

--
Spamfilter activated

Fra : kennybear

Dato : 31-01-03 10:09

> <Homer>mmmmm Delta Force - Black Hawk Down</Homer> :D
>
> Devast8or (som glæder sig til det engang kommer)
>
> --

Jeg mener altså at det er kommet?!

http://www.kandu.dk/

Fra : Ding-Dong

Dato : 31-01-03 10:51

kennybear skrev i en meddelelse
> Jeg mener altså at det er kommet?!

Det er det ikke.
Der har været en demo ude, men grundet nogen bugs og andre ting er den
officielle demo samt den fulde version udskudt.

Ding-Dong

Fra : SWI

Dato : 31-01-03 11:29

"Ding-Dong" <dingdong@anisheroes.com> skrev i en meddelelse

> Det er det ikke.
> Der har været en demo ude, men grundet nogen bugs og andre ting er den
> officielle demo samt den fulde version udskudt.
>
> Ding-Dong

Der er udkommet :

1. Delta Force Black Hawk Down Beta 2 Demo
2. Delta Force Black Hawk Down Multi Player Demo
3. Delta Force Black Hawk Down Singel Player Demo

Og det er er vist alle officielle demo´er... ..

Og der skulle komme endnu en demo d.4/2 2003

"Beginning February 4th 2003, the new demo will be available for download
exclusively at www.nvidia.com, with key mirror sites becoming available from
February 7th onwards."

Den fulde version er blevet udskudt til midt i Februar... ..

--
Mvh:
/SWI /Michael

---- Reality? That's where the pizza delivery guy comes from! ---

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 11:48

"SWI" <swi@secret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
from
> February 7th onwards."
>
> Den fulde version er blevet udskudt til midt i Februar... ..

Og jeg har så læst på http://www.shacknews.com/ :

Novalogic http://www.novalogic.com/ let us know that they'll be releasing
the updated single/multiplayer demo (now in one package) of Delta Force:
Black Hawk Down on February 4. Nvidia.com http://www.nvidia.com/ of all
places will host it exclusively for 3 days and after that mirrors are
allowed. For info about the included missions check out this page
http://www.shacknews.com/docs/press/013003_bhd.x. The full game will ship
March 25.

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 11:53

Her er hvad man kan finde på linket
http://www.shacknews.com/docs/press/013003_bhd.x :

CALABASAS, CA (January 30th 2003) - Entertainment software developer and
publisher NovaLogic, Inc. today announced that it has teamed up with NVIDIA
Corp. to launch the official single / multiplayer demo for Delta Force -
Black Hawk Down. Beginning February 4th 2003, the demo will be available for
download exclusively at www.nvidia.com, with key mirror sites becoming
available from February 7th onwards.

The demo will feature one single player mission entitled "Diplomatic
Immunity." The objective of the mission is to recapture a UN building being
held by Habr Gadir militia.
Delta Teams 2 and 5 insert by helicopter and must locate and secure hostages
before escorting them to a waiting convoy for extraction.

A new multiplayer map, playable over the NovaWorld Games Network and via
LAN, will also be included featuring the Team Capture the Flag game type.
Entitled "Bridge over the Jubba River," the level is an open terrain map
that has several bridges across the river and green rolling hills. To reach
the enemy's flags, players will need to cross the river by either securing
one of the bridges or swimming across the water.

Other features in the demo include:
· Insertion by MH-6 helicopter transports.
· An AI system that drives friendly teams and enemies that carry out
strategic, lethal combat maneuvers.
· Guard fallen squad members until CSAR (Combat Search And Rescue) team
arrives.
· In multiplayer, players can use hand signals to direct their squads, taunt
opponents or celebrate victory.

Delta Force - Black Hawk Down will ship on PC CD - ROM on March 25th 2003.

Fra : SWI

Dato : 31-01-03 13:07

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "SWI" <swi@secret.dk> skrev i en meddelelse

Du har helt ret, der skulle jo stå Marts og ikke Februar... ..

> [...]
> places will host it exclusively for 3 days and after that mirrors are
> allowed. For info about the included missions check out this page

Ved du om den nye demo bare bliver det samme som dem der allerede er ude..??

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 13:34

> Ved du om den nye demo bare bliver det samme som dem der allerede er
ude..??

Jeg kan ikke huske om den nuværende SP demo også er med missionen
"Diplomatic
Immunity." Men jeg får vel lige checket det på et tidspunkt. MP delen skulle
være ny. A new multiplayer map entitled "Bridge over the Jubba River,"
featuring the Team Capture the Flag game type.

Og så var det vist noget med at nogle bugs var blevet rettet.

Fra : Devast8or

Dato : 31-01-03 18:02

Jeg har lige tjekket. SP missionen er Diplomatic Immunity.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 19:14

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige tjekket. SP missionen er Diplomatic Immunity.

I know, er det den samme som i den oprindelige?

Fra : Devast8or

Dato : 31-01-03 20:03

Ja, det er den SP demo der er ude nu jeg har tjekket, og der er det
"Diplomatic Immunity" :)

Devast8or

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-02-03 13:04

> Ja, det er den SP demo der er ude nu jeg har tjekket, og der er det
> "Diplomatic Immunity" :)

Well, så er det jo sat på plads. Takker.

Fra : Devast8or

Dato : 31-01-03 13:35

Beskrivelsen af single player missionen lyder som den der allerede er ude.
Multi delen lyder som en anden bane.

Devast8or

--
Spamfilter activated