GeForce2 MX 200 64 mb m. tv-ud
Fra : Henrik Olsen

Dato : 30-01-03 11:55

I forbindelse med at ville se DVD fra min pc på mit TV, har jeg fået at
vide, at jeg skal åbne for tv-udgangen på mit grafikkort under avancerede
egenskaber for at aktivere mulighdeden for at afspille de film, som jeg har
på min HD på tv'et.. Jeg kan ikke finde stedet, hvor dette skal ske, kan
nogen hjælpe ?

Mvh
Olsen
ege@olsen.tdcadsl.dk

Fra : AG

Dato : 02-02-03 03:55

Hey Olsen !!..

Du skal højreklikke på skrivebordet, ind under fanebladet egenskaber,
indstillinger og vælge avanceret.. Så skulle der meget gerne komme en menu
hvor der bl.a. står "valg af enhed" eller ligende, og DER skulle du kunne
skifte til dit tv..

Mvh Allan..