Langsom 6510
Fra : mam

Dato : 30-01-03 10:03

Hej

En ven har et stykke tid haft en Nokia 6510, og jeg syens den var så lækker
at jeg selv hat købt en.
Nu er det så at hans der er 4 md ældre opdaterer skærmen perfekt.
Min nye 6510 virker ligesom den fader over i det nye billede.
Især hvis man sætte de 2 telefoenr ved siden af hinanden kan man se
forskellen

Hvad er der galt, og hvad kan der gøres

Fra : Kent

Dato : 30-01-03 10:12

Hmmm har du rigtig mange beskeder i dine bakker??
Ellers er det nok en sw fejl, den kan opdateres...
Jep en rigtig dejlig telefon

Fra : mam

Dato : 30-01-03 10:35

Hvordan er det jeg tjekker software versionen.?
HVor kan man evt. få lavet en opdatering af den?

Fra : Per Sørensen

Dato : 30-01-03 10:57

Hvis der er garanti, kan du tage til en teleservice og få det gjort gratis,
ellers kan jeg opdatere den, du tjekker versionen ved at trykke *#0000#
Den nyeste mener jeg hedder 4.12

Per Sørensen

Email : djubi@djubi.dk

Fra : mam

Dato : 30-01-03 11:08

Den langsome er en versione 4.12
og den hurtige er 4.00

Fra : Per Sørensen

Dato : 30-01-03 11:11

Lyder underligt, men jeg kan da også godt nedgrader den for dig, men det
plejer at være omvendt:)

Fra : mam

Dato : 30-01-03 20:57

Vi har prøvet med forskellige nye modeller af nokia, og ingen af dem har
denne sløvheds effekt.

Hvad ivl I anbalde jeg kan gøre, den er køb igår!

hjælp

Fra : Michael

Dato : 30-01-03 21:06

Jeg har en 6510, som også var rigtig langsom. Har også ca. 140 beskeder
liggende. Men den begyndte at gå ud når man skulle sende en sms. Det var det
eneste den fejlede... Så den fik TDC, jeg regnede bare med en SW opdate var
nok, men den var lavet for 2000kr. Nu virker den fint, hutigere end før med
ver. 4.12 og 150 beskeder liggende!
Michael