Logoer og ringetoner til Nokia?
Fra : Rapper

Dato : 30-01-03 02:52

Dav.

Har søgt rundt i de indlæg der nu er herinde, men jeg kunne ikke finde
noget. Hvordan er mulighederne pt. for at få logoer og ringetoner til sin
Nokia (5210 i mit tilfælde) på nettet? Plejer at bruge en bærbar med
infrarød, men den kører desværre NT nu = ingen IrDa support umildbart (ved
godt at det kan fikses). Findes der ikke ligesom til Siemens et side man kan
lave logoer osv. på og hente dem via WAP?

Hvad med den gode gammeldags metode med at tilslutte 56k modemmet? Hvilket
nummer er det lige man skal bruge som SMS-central hvis det er, og funger det
stadig?

--
God jul og godt tub'år! *<:D~
ICQ# 54047619