Hold så kæft
Fra : webber

Dato : 11-03-01 10:57

Jer er 45 år 180cm høj men vejer kun 54 kg

Jeg gider ikke høre om fedtfatig kost skriv hvordan man tager på

Jeg spiser godt og dyrke ikke noget sport,

mail no.copy@os.dk

Hvis du kan sige hvordan man tager på

Fra : Helle :\)\)

Dato : 11-03-01 19:01

> [...]
> Jeg gider ikke høre om fedtfatig kost skriv hvordan man tager på
> Jeg spiser godt og dyrke ikke noget sport,

Hvis du ikke vil høre om fedtfattig kost, er det nok den forkerte
nyhedsgruppe du er havnet i.
Måske skulle du hellere prøve i dk.helbred

mvh
Helle :)

Fra : Mari

Dato : 11-03-01 19:50

"webber" <no.copy@os.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gider ikke høre om fedtfatig kost skriv hvordan man tager på
>
> Jeg spiser godt og dyrke ikke noget sport,

Du skal træne/opbygge din muskulatur - så skal du se.
Prøv at iagttage hvordan unge mennesker udvikler sig, når
de f.eks. går i håndværkerlære - og får optrænet deres
muskler.

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Pernille Sylvest /MH

Dato : 12-03-01 14:11

no.copy@os.dk,Ny-Internet writes:
>Jer er 45 år 180cm høj men vejer kun 54 kg
>Jeg gider ikke høre om fedtfatig kost skriv hvordan man tager på

Spis over flere måltider, men blot lidt mere hver gang.

Gør så det omvendte af en overvægtig, der skal ændre kostvaner:
Spis alternativer, der er mere energirige end de nuværende.

>Jeg spiser godt og dyrke ikke noget sport,

Motion regulerer appetiten, så jeg vil klart råde dig til at starte på et
eller andet.

Pernille Sylvest
Pernilles soapbox : www.net.dialog.dk/~keeper

'I had to hit him -- he was starting to make sense.'

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 12-03-01 21:05

Jeg er enig i at det er smart at dyrke motion - men det skal ikke være for
meget løb eller cykling eller andet "kredsløbstræning", da det ikke vil gøre
det lettere for dig at tage på. Prøv med noget vægttræning, men gå stille
til værks for at undgå overbelastninger - få lagt et godt program og indstil
dig på at du kan se resultater i løbet af ½-1 år.

mvh

Jens