Peters Klumme i DYK
Fra : Gryndahl

Dato : 29-01-03 20:53

Hej Peter

Jeg vil bare ønske dig alt held og lykke med din klumme i DYK - håber
der kommer en masse vise ord - lærdom - ideer - samt en masse oplæg til
lidt sund debat her i de mørke vintertimer !

Mvh
- Gryn -
www.scubasserne.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 29-01-03 23:34

Gryndahl:

> Jeg vil bare ønske dig alt held og lykke med din klumme i DYK -
> håber der kommer en masse vise ord - lærdom - ideer - samt en
> masse oplæg til lidt sund debat her i de mørke vintertimer !

Tak.

(Og det var sådan set meningen)

--
Peter Fjelsten - DIR-DK
Vil du vide mere om DIR? Tjek <http://www.tekdyk.dk/4/>

Fra : Campione

Dato : 30-01-03 09:08

Jeg synes da også det er dejligt for Peter, at han får en klumme i dyk, men
trådens relevans for nyhedsgruppen har jeg meget svært ved at se. Den
informative værdi er ikke eksisterende.

Hvis Gryndahl og andre ønsker at sende personlige hilsner, som jeg mener
denne her er, kunne disse sproglige blomster med samme effekt afleveres i en
personlig mail !!!

--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002

Fra : Gryndahl

Dato : 30-01-03 13:07

"Campione" skrev d. 30-01-03 09:08 dette indlæg :
> [...]
mener
> denne her er, kunne disse sproglige blomster med samme effekt

Midsundelse er en grim grim ting - hvis ikke du kan tåle at læse dette
indlæg, så lad for fanden være med at klikke her.
Måske syntes du ikke at det har relevans for DIG eller gruppen - men
hvad med tidligere tråd hvor Peter fik tak og ros for en udemærket dag i
Bella - har den heller ikke relevans ?
Der skal vel også være palds til dette i NG - det kunne jo være at der
faldt lidt "Guldkorn" - ved dette indlæg - hvem ve' hvor det kan bære
hen ?

Mvh
- Gryn -
www.scubasserne.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Andersen

Dato : 30-01-03 16:40

Davs........

> Jeg synes da også det er dejligt for Peter, at han får en klumme i dyk,
men
> trådens relevans for nyhedsgruppen har jeg meget svært ved at se. Den
> informative værdi er ikke eksisterende.

Hvis ikke det var fordi jeg læste det her, havde jeg ikke vist han skrev i
dyk.
Så et eller andet sted, er det vel til gavn for nogen at det indlæg kom her.
(jeg kommer ikke selv til at læse det)

Om der er værdi i indlægget, det vil jeg overlade helt til dig, jeg kan blot
se at du og andre, i 2003 skal ud at kigge efter nye sko, i skulle overveje
en kort model, da dem i har klemmer godt om jeres boller.......og nej det er
ikke sagt med et smil.
Jeg forstå godt der findes krige og den slags....for jeres slags findes over
hele verden.

Det kunne dit indlæg fan`me også......

Leif Andersen

Fra : S.Arnvig

Dato : 30-01-03 18:02

"Campione" <morthorst@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne her er, kunne disse sproglige blomster med samme effekt afleveres i en

På den ene side er jeg enig med dig,
men dette er et rimeligt åbent forum
og hvis vi lige kigger på gruppens fundats :

<citat source="http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dykning">
3. Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af dykkerrelaterede emner,
så som:

- Diverse dykkertekniker
- Dykkerudstyr
- Sikkerhed ved dykning
- Kontakt til nye buddy's
- Gode dykkerlocations
- Udveksling af oplevelser i forbindelse med dykning
- Annoncering af dykkerbegivenheder
</citat>

ser vi at indlægget snildt kan puttes ind under de 2 sidste punkter.

Søren Arnvig

Fra : Jens Didriksen

Dato : 30-01-03 23:37

Campione wrote:
> [...]
>
> Hvis Gryndahl og andre ønsker at sende personlige hilsner, som jeg
> mener denne her er, kunne disse sproglige blomster med samme effekt

Må jeg anbefale http://www.getalifeprogram.com/ ...

Didrik