kåbe reparation
Fra : somez

Dato : 29-01-03 20:21

Da kåben på min rd 350'er er ved at gå lidt i stykker nogle steder ville jeg
gerne prøve at lave det. Problemet er at det er hjørnerne der er mest i
stykker. Har prøvet at lave det med noget glasfiber spartel, men det virker
ikke optimalt.

Er der nogle der har nogle gode tricks til at få lavet den flot igen.

På forhånd tak
Jan Sommer
jan@blaahund.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-01-03 09:02

> [...]
virker
> ikke optimalt.
>
> Er der nogle der har nogle gode tricks til at få lavet den flot igen.

Hej Jan

Der er der skrevet om mange gange før prøv at søg på emnet på www.google.com

Det er vidst noget med tagrendelim, borehuller i kåben og holde sammen med
strips, og derefter forstærke med glasfiber.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 30-01-03 22:58

Hej

Bruge rigtig glasfiber måtter i sted for glasfiber spartel
Husk også at når du støber glasfiber på skal plast overflader være ru for at
den kan binde ordentlig !!!

Du kan køber et rep sæt fra Loctite til glasfiber
Mvh Søren
"Jens Jacob Bager Jensen" <bager1(--fjern--)@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:005_9.74$H%5.13@news.get2net.dk...

Fra : somez

Dato : 31-01-03 00:38

jeg takker alle for deres råd og vil kaste mig ud i dette projekt så cyklen
kan blive
klar til at åbne Bakken.

mvh
jan sommer