T68i og billedbeskeder via SMS
Fra : J@n

Dato : 29-01-03 19:50

Håber nogen kan af/bekræfte nedenstående.

Når Nokia folket sender billedbeskeder til mig, på min T68i er der ingen
problemer med at se billederne, men hvis jeg laver en sms hvor jeg indsætter
et objekt og sender den til en modtager med en Nokia tlf. bliver det, til
det bare volapyk!

Er det ikke muligt at afsende billedbeskeder fra en T68i? el. er det bare
mig som ikke gør det rigtigt.

Er der ligeledes nogen der kender et værktøj, som kan konvertere .gif, .bmp
til .wbmp ???

/J@n

Fra : JMo.

Dato : 29-01-03 20:13

"J@n" <viben_01@hotmail.com> wrote in

> [...]
> ingen problemer med at se billederne, men hvis jeg laver en sms hvor
> jeg indsætter et objekt og sender den til en modtager med en Nokia

Nokia bruger proprietært format til deres billedbesked (eller MMS i nyere
modeller), hvor Ericsson bruger EMS (eller MMS). T68 kan dog godt *modtage*
billeder i Nokia-format