Rullesæt
Fra : Carsten Berggreen

Dato : 29-01-03 17:36

Hej gruppe

Jeg skal havde et nyt rullesæt til min Peugeot Speedfight2 men... jeg kan
kun
finde farvekoden (sort) men jeg skal jo bruge vægten.??

Jeg regner med at bestille dem fra www.thansen.dk ved I om de er noget værd?

mvh
Carsten

Fra : Babba-Papa

Dato : 30-01-03 14:17

Wed, 29 Jan 2003 17:35:51 +0100, skrev "Carsten Berggreen"
<carsten@berggreen.dk> noget i retning af:

>Hej gruppe
>
>Jeg skal havde et nyt rullesæt til min Peugeot Speedfight2 men... jeg kan
>kun
>finde farvekoden (sort) men jeg skal jo bruge vægten.??

Hos T. Hansen kan man under INFO på de forskellige ruller se hvad
standardvægten er, og den opgiver de til 8,5 g for SpeedFight.

>Jeg regner med at bestille dem fra www.thansen.dk ved I om de er noget værd?

Keine Ahnung, jeg fik originale ruller på ved 5000 km eftersynet på
min Pegøj SF II, de kostede 16,50 kr/stk + moms.
Men om prisforskellen er lig med en bedre kvalitet, eller om det bare
er Pegøjserne der skal score nogle ekstra kroner.
--
Best regards

Thomas Jensen

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 30-01-03 19:16

> Hos T. Hansen kan man under INFO på de forskellige ruller se hvad
> standardvægten er, og den opgiver de til 8,5 g for SpeedFight.

OK, det havde jeg ikke se.

> [...]
> Men om prisforskellen er lig med en bedre kvalitet, eller om det bare
> er Pegøjserne der skal score nogle ekstra kroner.

Tja, det er nok noget deromkring

> Best regards
>
> Thomas Jensen

Tak for hjælpen