Biskoper for EU?
Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 29-01-03 17:19

Avisa Vårt Land kan melde:

"Biskop Odd Bondevik og Gunnar Stålsett er kommet i tvil om sitt EU-nei.
Biskop Finn Wagle og Laila Riksaasen Dahl sier nå ja. Biskopene dras mot EU,
for nå skal de på studietur til Brussel".

Biskopene vil forvisse seg om at Dyret i Åpenbaringen ikke finnes i Brussel,
før de endelig bestemmer seg.

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-01-03 17:39

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

[ ... ]
> Biskopene vil forvisse seg om at Dyret i Åpenbaringen ikke finnes i
> Brussel, før de endelig bestemmer seg.

Eller også vil de netop forvisse sig om at det faktisk er der det
findes

Man ved jo aldrig med disse norske biskopper LOL

Se min hjemmeside om Bibel og kristendom:
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
** Nu også med debatforum **

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 29-01-03 17:44

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message
> [...]
> findes
>
> Man ved jo aldrig med disse norske biskopper LOL

Nei, du kan så si. Jeg skal forsøke å følge opp og rapportere når
studieturen er over. Med norske biskoper kan man aldri være sikker på noe
som helst, heller ikke hva de måtte tro å ha sett i Brussel.

Mvh
Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-01-03 17:49

> [...]

> studieturen er over. Med norske biskoper kan man aldri være sikker
> på noe som helst, heller ikke hva de måtte tro å ha sett i Brussel.

hi hi - glæder mig til opfølgningen

Fra : Niels Peter

Dato : 29-01-03 19:21

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> [ ... ]
>
> hi hi - glæder mig til opfølgningen

> Se min hjemmeside om Bibel og kristendom:

Bare de nu ikke møder tre vise mænd fra Østerland

Niels Peter

Fra : Per Rønne

Dato : 29-01-03 19:10

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote:

> "Biskop Odd Bondevik og Gunnar Stålsett er kommet i tvil om sitt EU-nei.
> Biskop Finn Wagle og Laila Riksaasen Dahl sier nå ja. Biskopene dras mot EU,
> for nå skal de på studietur til Brussel".

Er det da vigtigt for nordmændenes stillingtagen hvad de norske bisper
mener?
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 29-01-03 19:13

"Per Rønne" <per@ronne.invalid> wrote in message

EU,

> Er det da vigtigt for nordmændenes stillingtagen hvad de norske bisper
> mener?
> --
> Cand.scient. Per Erik Rønne

Neppe vigtig for andre enn leserne av den kristne avisen Vårt Land, tror
jeg. Biskoper har en rolle som hyrde for hjorden. (menighteten)

Mvh
Kjellemann