Er der nogen der kender nogen i Århus
Fra : Bæst

Dato : 29-01-03 14:58

Er der nogen der kender nogen i århus (helst Viby, Højbjerg eller
Hasselager), der har et lille værksted eller lignende det ville være
muligt at leje i et par måneder mens jeg samler/renoverer min gamle
Honda 750F2ér fra 78.
Jeg er i den ulykkelige situation at jeg ikke har noget sted at stå
med den selv om jeg har både tid, lyst og lejlighed.
Så skulle der være nogen der gerne ville tjene en lille skilling på
det værksted de alligevel kun selv bruger om aftenen/weekenden så vil
jeg gerne høre om det.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-01-03 17:23

hej Bæst,

fandt den her på dk.marked.privat.motorcykel:

hej

Vi er et par stykker som deles om et værkstedslokale hvori vi går og
hygger os med at skrue lidt i vores motorcykler. Der er plads til 2
flere, så hvis du står og mangler et sted hvor du kan
reparere/istandsætte/beundre din MC, har du nu muligheden.

Hvis du ikke er en 'skruer', er der også mulighed for at benytte
lokalet som alm. MC garage.

Lokalet er med strøm og mulighed for opvarmning. Forsvarligt mht
aflåsning.

Beliggenhed : Højbjerg, Århus syd.

Pris : 300-400 pr.mnd

Kontakt
Morten
TLF 26 75 70 05
email mob@mobworld.dk

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Bæst

Dato : 30-01-03 23:28

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message news:<b18v1c$a7a$1@sunsite.dk>...
> [...]
>
> Vi er et par stykker som deles om et værkstedslokale hvori vi går og
> hygger os med at skrue lidt i vores motorcykler.

Hej Thomas,

jeg rendte selv over den ikke ret længe efter jeg havde skrevet mit
indlæg og har snakket med Morten og det lader til at vi allerede har
en aftale så den er plingeling, men du skal have mange tak for din
hurtige respons det er rart når folk vil hjælpe.

Mvh Bæstet