Ear plugs med indbyggede høretelefoner?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-01-03 14:55

Nogen der ved om der er opfundet støjdæmpende earplugs med indbyggede
høretelefoner?

Mvh Thomas

Fra : Søren Lindholt

Dato : 29-01-03 16:01

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in article
<b18mfb$1mqv$1@news.cybercity.dk>...
> Nogen der ved om der er opfundet støjdæmpende earplugs med indbyggede
> høretelefoner?

Det er der, jeg har set dem i lufthavnsbutikkerne. De dæmper nok ikke så
meget som de gule, men det må være en god mellemløsning.
Du kan sikkert finde dem på det verdensomspændende internet. Det er sikkert
Panasonic, Philips eller Sony der laver dem
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Armand

Dato : 29-01-03 18:32

Søren Lindholt <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en

> [...]

> meget som de gule, men det må være en god mellemløsning.
> Det er sikkert Panasonic, Philips eller Sony der laver dem

En af mine kolleger, som bruger Koss'erne med skummet, lukker sig på det
nærmeste ude for omverdenen dermed (= kombination af output fra MP3'eren
og dæmpning af udefra kommende input). så de må være ganske brugbare
hvis blot ikke de er for klodsede til hjelmbrug :-/

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-01-03 16:09

> [...]
> og dæmpning af udefra kommende input). så de må være ganske brugbare
> hvis blot ikke de er for klodsede til hjelmbrug :-/

De er ganske fine - jeg postede et link til hvor jeg købte dem i uk
tidligere på måneden.

/A

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-01-03 03:50

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> det
> MP3'eren
>
> De er ganske fine - jeg postede et link til hvor jeg købte dem i uk
> tidligere på måneden.

Gider du poste det link igen? Altid godt at bestille indenfor EU så slipper
man for ekstramoms.

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 31-01-03 22:21

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en

> "Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)"

> Gider du poste det link igen? Altid godt at bestille indenfor EU så
slipper
> man for ekstramoms.

Jeg skulle ikke søge særligt meget på gruppen førend at jeg fandt
Anders' indlæg á: Man, 28 Okt 2002 09:52:27 !

Taget i betragtning at jeg kan se at du har haft indlæg både d. 19. og
29 Okt, burde du ligeledes kunne grave den frem fra din D.F.M.-stak :-|

Adressen er forøvrigt:
www.beststuff.co.uk

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 29-01-03 16:09

Thomas Hjort wrote:
> Nogen der ved om der er opfundet støjdæmpende earplugs med indbyggede
> høretelefoner?

Et par forslag:
Koss The Plug
ER-4 fra Etymotic Research på www.etymotic.com
+ et par produkter fra Westone Labs på www.westone.com/music/

Lyden er sikkert i top, men hvor godt de passer dit øre, hvor meget de
dæmper lyden udefra...

Alternativt støber Ear-Care i Randers dig et sæt propper, der fatter et
par alm. små ørehængere fra walkman o.lign. www.ear-care.dk

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-01-03 20:09

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om der er opfundet støjdæmpende earplugs med indbyggede
> høretelefoner?

Tak for svarende.

http://www.etymotic.com/ disse juletræer har jeg prøvet (altså uden
høretelefoner) under hjelmen og de stikker for meget ud og er ganske
generende at køre med. Den nederste model kunne måske bruges, men den koster
139$ og sammenlignet med den her: http://makeashorterlink.com/?O2AF62443 som
koster 49$. Fordelen ved disse to modeller, er at de ser ud til ikke at
stikke nær så meget ud.

http://www.westone.com/music/ er sindsygt dyre så det tør jeg ikke/ har ikke
råd til at satse på.

Mvh Thomas

Fra : Benz...

Dato : 30-01-03 08:39

> [...]
som
> koster 49$. Fordelen ved disse to modeller, er at de ser ud til ikke at

Så vidt jeg kan se er dem til 49$ bare "almindelige" hoved tlf. uden nogen
dæmpende effekt.
Så hvis du vil ha noget som dæmper skal du nok frem med pengepungen.
Desværre!

mvh Benzon.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-01-03 11:48

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dæmpende effekt.
> Så hvis du vil ha noget som dæmper skal du nok frem med pengepungen.

Det er de ikke. De dæmper ligesom den billigere model fra Koss. Har lige
emailet med en der selv har købt dem.

Mvh Thomas

Fra : Benz...

Dato : 30-01-03 12:04

> Det er de ikke. De dæmper ligesom den billigere model fra Koss. Har lige
> emailet med en der selv har købt dem.
>

> Mvh Thomas

Det var heldigt så kan du jo godt gemme pengepunge lidt væk..

mvh Benzon.