Hent kontakt personer til Word
Fra : Work all day

Dato : 29-01-03 14:42

Hej alle sammen

Jeg sidder med en Outlook 2000 og Word 2000.

Da en stor del af de kunder som jeg skriver til, står oprettet som
kontaktpersoner i mit Outlook, ville det være praktisk om man kunne "hente"
oplysninger fra dette kartotek over i Word.

Altså en form for brevfletning, men hvor man vælger den enkelte
kontaktperson ud og hvilken felter fra vedkommende som man ønskede at bruge
!

Kan man det ?

Kim Larsen

Fra : pre

Dato : 29-01-03 19:43

Kik på din Outlook og lad den eksportere til en tabel, nemmest i Excel,
den kan altid flyttes igen.
Filer/Eksport, vælg Til fil, kommasepareret, Excel.
Outlook åbner listen over de "Fields" du kan hente, de to vinduer er
nemmere at arbejde med end det lige ser ud til. Det varer ikke lang tid,
og er du ikke tilfreds er det nemt at prøve igen. Outlook husker dine
valg, så opdatering er en bagatel. Men listen skal være ens for alle de
valgte.

© pre 2003

"Work all day" <No@work.com> skrev i en meddelelse
: Hej alle sammen