Kvaliteten på Palit Microsystems??
Fra : ulf westergaard

Dato : 29-01-03 13:57

Er der nogen som har sammenlignet den grafiske kvalitet på Palit
Microsystems grafikkort, specielt:

Palit Microsystems Daytona Geforce4 MX440, 128MB DDR, TV-OUT, retail
AGP
679

i forhold til 'mærkevarer' som Aopen, MSI o.a.

for umiddelbart er prisen (www.SHG.dk) lav (figurerer ikke hos edb.priser)

vh Ulf

begin 666 agent-1.gif
M1TE&.#EA#@`+`*(``(" `,# P/__`/___P```(" @ ```````"'Y! ``````
M+ `````.``L```,T6+J\5&.(**D@C]A-P O$%(E=\0A@%76!"0W>R+8G$'B8
5;;MV< .]F\M'+/I<C:0)PVPZ$P`[
`
end

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 29-01-03 17:46

Ikke andet en bøvl - reperation og ting der ikke virker. Har tidligere har
deres GF2MX og GF2TI og de virkede begge kun i 5mdr og de var ikke engang
overclockede !
så NEJ til Palit Microsystems !
-Niels-

ulf westergaard <ulf.westergaard@N0SPAMget2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:scQZ9.125$Gs2.103@news.get2net.dk...

Fra : chipmand

Dato : 29-01-03 18:20

Jeg vil lige komme med en lille kommentar vedr. Palit Microsystems
Grafikkort. Jeg har i nu over 8 mdr kørt med deres Geforce3 TI 200
m/128mb ram på. Der har ikke været nogle problemer med kortet. Og mit
næste kort bliver også fra samme firma.

Mvh
Chipmand

Fra : DeBoss

Dato : 29-01-03 21:38

Den vil jeg gerne stemme med på...

Har nøjagtigt samme kort... har overclocket det, så det svare til Ti500,,
Eneste ting at hyle over, er mæske blæseren.. den er begyndt at larme en
lille smule.. Men det hører man jo tit..

Ram'ene er jo påsat køleprofiler, hvilket er ret fedt hvis den skal OC's...

Jeg vil heller ikke overveje at købe Palit næste gang.. Jeg vil bare gøre
det *GGGGG*
Da jeg købte dette kort kostede det ca 1300kr, og det va SVJH 50% af hvad
ASUS's eller Aopen's version kostede...(husker ikke lige hvem jeg
sammenlignede med)

Mvh DeBoss

Fra : ulf westergaard

Dato : 29-01-03 23:38

Men hvordan er den grafiske kvalitet?
Står det skarpt eller er det sløret?

vh uLf

Fra : chipmand

Dato : 30-01-03 01:08

On Wed, 29 Jan 2003 23:38:25 +0100, "ulf westergaard"
<ulf.westergaard@N0SPAMget2net.dk> wrote:

>Men hvordan er den grafiske kvalitet?
>Står det skarpt eller er det sløret?
>
>vh uLf

Den grafiske del kan man ikke klage over. Her hos mig står den fint.
Bruger Nvidia drivere i version 42.01.

Mvh
Chipmand

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-03 23:55

> [...]
>deres GF2MX og GF2TI og de virkede begge kun i 5mdr og de var ikke engang
Tja, kører med et Palit GF4 4200 128mb, virker perfekt i XP, og med en
XP2600 ruller alt jeg har af games derudaf.
Jeg kan kun finde på at skifte hvis når der udkommer et med passiv køling.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S