Zonealarm Pro version 3.5
Fra : The Wild West

Dato : 29-01-03 12:45

Jeg har fået et underligt problem med subj.

Jeg har afinstalleret Zonealarm fordi jeg hellere ville bruge Tiny Personal
Firewall men når jeg kører over nettet kan jeg ikke finde min egen server
til mine hjemmesider og FTP.

Hvis jeg starter og stopper Zonealarm igen så fungerer hjemmesider og FTP
igen på min computer.

Jeg vil bruge Tiny Personal Firewall i stedet for Zonealarm da den ikke
virker så tung.

Nogen der har et godt forslag til at løse problemet??

Jeg kører Win 98 se.

The Wild West
Ole PE Jensen
ICQ 40112860
opej@city.dk

Fra : Sune

Dato : 29-01-03 13:07

On Wed, 29 Jan 2003 12:45:22 +0100, "The Wild West" <opej@city.dk>
wrote:

> [...]
>til mine hjemmesider og FTP.
>
>Hvis jeg starter og stopper Zonealarm igen så fungerer hjemmesider og FTP

Hvordan kan du "starter og stopper Zonealarm igen" når programmet er
afinstalleret?

BTW:
Jeg har været ude for noget af det samme.
Det hjælper intet at disable Zonealarm hvis den gør knuder.
Den skal afinstalleres helt og ikke blot disables.

Mvh
Sune