loius.de leveringstider ??
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 29-01-03 08:20

Bestilte i torsdags, så hvornår kan man regne med varerne er her ?? Og
kommer de med post-Danmark ??

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://dfm.divvy.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : per

Dato : 29-01-03 08:57

Det tager ca. en uge og de kommer med post-danmark

mvh Per Nille

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-01-03 09:00

> Bestilte i torsdags, så hvornår kan man regne med varerne er her ?? Og
> kommer de med post-Danmark ??

Hej Peter

De kommer med post DK og der går som regel max en uge. Jeg bestilte også en
pakke i torsdags og fik pakken mandag. Det er dog hurtigere en sædvanligt!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 29-01-03 11:08

en lille uges tid, vil jeg tro. de kommer ikke med post danmark: læg mærke
til hvor meget billigere louis-forsendelserne er!

Fra : Armand

Dato : 03-02-03 17:30

John de Summer-Brason <brason@get2net.dk> skrev i en
> en lille uges tid, vil jeg tro. de kommer ikke med post danmark: læg
mærke
> til hvor meget billigere louis-forsendelserne er!

Jeg bestilte forrige søndag og har d.d. fået leveret med PostDK!

Men jeg føler at det er lidt som med egenimport:
Folk forlanger alt på én gang - Hvis man ikke har tålmod til at vente på
levering á en uges tid, så er det den nærmeste forhandler man skal
konsultere :-|

--
Armand.

Fra : Kenneth

Dato : 31-01-03 07:56

> Bestilte i torsdags, så hvornår kan man regne med varerne er her ?? Og
> kommer de med post-Danmark ??

Bestilte lørdag aften under angreb af den dejlige SQL Slammer, men ordren
gik dog igennem. Har modtaget det i går torsdag.

Mvh

Kenneth
http://www.ziax.dk