html i et table - how??
Fra : DennisHS

Dato : 29-01-03 04:04

Hej..

Jeg er ved at banke en side op, men er lige rendt ind i et
"problem".

Jeg kunne godt tænke mig, at indsætte et html-dokument i et
table, så jeg kun behøver at rette menuen i én side, i stedet
for i alle siderne. Hvordan gør jeg det??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-01-03 08:31

"DennisHS" <gejl@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne godt tænke mig, at indsætte et html-dokument i et
> table, så jeg kun behøver at rette menuen i én side, i stedet
> for i alle siderne. Hvordan gør jeg det??

- jeg forstår ikke helt, hvad du jener ... men mon ikke det er noget ssi du
er ude efter ... læs guiden på html.dk ...
eller kommer her en hurtig:

Formatet skal være .shtml
indsæt <--include file="menu.htm"--> der hvor du vil have din men (på alle
siderne)
Lav din menu i et dokument du kalder menu.htm ...

vupti ...

ras

Fra : Søren Madsen

Dato : 29-01-03 12:02

> [...]
> table, så jeg kun behøver at rette menuen i én side, i stedet
> for i alle siderne. Hvordan gør jeg det??

Hej Dennis jeg har samme problem, fik at vide her i gruppen (se tråden
"Fælles indhold i tabeller") at jeg kunne bruge iframes...

- Til jer der gav mig dette råd:
Tak for det, men hvordan får man et link til at henvise til hele vinduet, og
ikke kun ifram'en???

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-01-03 12:18

Søren Madsen skrev:

> - Til jer der gav mig dette råd:

Det var vist ikke mig, men du får et svar alligevel

Se evt. <http://www.html.dk/dokumentation/html4/tags/a/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Søren Madsen

Dato : 29-01-03 13:52

> Det var vist ikke mig, men du får et svar alligevel

mange tak - nu har gået i to dag og gruplet over det!!! - hehe....

Fra : DennisHS

Dato : 29-01-03 18:08

Ok, tak..

Vil fuske lidt med svarene nu.. :)