Forgaffel
Fra : Kim Larsen

Dato : 29-01-03 01:12

Hej

Er der nogen af jer der har erfaring med udskiftning af forgaffel til sin
EU'er ?
Jeg har forhørt mig hos TMP om hvad sådan en fætter koster til min Aprilia
Rally 45'er, de vil have 3700.- for sådan en, er det dyrt ? Findes der
forgafler af andre mærker jeg kan sætte på dyret og hvad koster de så ?
Jeg mener at have hørt at Polini laver forgafler, men jeg kan ikke se nogen
på deres sider, har nogen af jer viden om det ?

Kim Larsen

Fra : LaLLe

Dato : 29-01-03 11:41

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> på deres sider, har nogen af jer viden om det ?

TMP = DYRE.DK reservedels priser. Kontakt en forhandler i tyskland holland
eller lign steder og du får den gaffel til næsten det halve. Ellers er det
muligt at Paioli laver en forgaffel til rally'en. Men prisen ligger
ihvertfald som minimum i de 3700. Men så er det også en forgaffel der er så
VOLD lækker

--

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-01-03 15:56

Hvis jeg var dig, ville jeg finde en brugt gaffel, det er ikke svært. Ellers
ville jeg, hvis jeg havde menge penge, købe en Paioli eller lign. som LaLLe
foreslår...

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-01-03 19:52

"Morten Christensen" <morten[REMOVE]@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Ellers
> ville jeg, hvis jeg havde menge penge, købe en Paioli eller lign. som

Jeg har været inde og kigge på disse Paioli gafler, men jeg kunne ikke se
nogen priser, og brugt er jeg ikke meget for, fordi de har sikkert samme
fejl som den jeg har nu, ellers kommer det ret hurtigt. Mit problem er at
den er rusten og stiv. Jeg har fået at vide at man godt kan skille den ad,
og skifte den nederste del, MEN, det at samle den og få den til at virke
igen, der er der 50/50% chance for at det lykkedes. Derfor vil jeg gerne
have en ny gaffel. Jeg tror jeg vil rykke ham der fortalte mig om Polini
gaflen i ørene en gang og sige at han må sætte i værk, for det ville være
billigere med en Polini-gaffel til omkring 2000.- kr.

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-01-03 15:55

> [...]
nogen
> på deres sider, har nogen af jer viden om det ?

Jeg har nu fået rettelser på min søgning, det var ikke en Polini gaffel, men
en Molossi gaffel.
Er der nogen der ved hvor jeg kan se sådan en henne ? Jeg har søgt her og
der, men har ikke kunnet finde den.

Kim Larsen

Fra : Thomas

Dato : 30-01-03 18:32

> [...]
> en Molossi gaffel.
> Er der nogen der ved hvor jeg kan se sådan en henne ? Jeg har søgt her og

Jeg har set lidt på malossi's hjemme sidde kan ikke lige i farten finde den.
Men prøv at lede på deres hjemmeside. http://www.mlossi.com

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 30-01-03 20:03

http://www.malossi.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-01-03 20:49

Hmm, jeg kan heller ikke finde nogen forgaffel der, jeg må have fat i ham
igen

Kim Larsen