davis silver spares. hvordan?
Fra : klaus nielsen

Dato : 29-01-03 00:56

hej alle mc'ister

jeg skal give vifferen den helt store tur med nye bremseskiver og hvad der
ellers lige er af småting. det er også ringe at de ikke holder mere end
110.000km .. jeg kiggede lidt på http://www.davidsilverspares.co.uk/
og det er jo meget billigere end i dk. men, skal de sende noget til mig,
kommer der så moms og evt afgift på oven i, og evt hvor meget ??
og hvordan fungerer det ellers i praksis?? jeg vil helst kun have originale
dele på. og det var indtil videre det billigste jeg kunne finde.

på forhånd tak
mvh klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl 600r

Fra : Michael K. S.

Dato : 29-01-03 01:19

On Wed, 29 Jan 2003 00:56:10 +0100, "klaus nielsen"
<klaus_nielsen@tdcadsl.dk> wrote:

>og det er jo meget billigere end i dk. men, skal de sende noget til mig,
>kommer der så moms og evt afgift på oven i, og evt hvor meget ??

Ingen afgift,men der bliver lagt forsendelse og derefter UK-moms (17.5
%) på de priser du kan se på deres HP.Iøvrigt har de ofte langt flere
ting end listet,idet deres opdatering tit er lidt bagefter.

>og hvordan fungerer det ellers i praksis?? jeg vil helst kun have originale
>dele på. og det var indtil videre det billigste jeg kunne finde.

DSS sælger lidt pattern parts (uoriginale),men langt de fleste dele er
helt og aldeles originale pakket i originale Honda-kasser,med mindre
andet er oplyst er det originale dele.Det fungerer på den måde at du
sender dem en mail,med de dele du ønsker og opgiver type og stelnr. -
DSS svarer så med prisen på delene hvis de har dem,som regel kan man
vælge mellem lidt forskellige muligheder,og opgiver samtidig fragten -
vær her opmærksom på om de skriver ex. VAT = ex UK-moms på 17.5 % (som
du så selv skal lægge til).Derefter bekræfter du hvis du ønsker delene
og opgiver evt. creditcardinfo (f.eks VISA med nr. og udløbsmd.),kan
også faxes/telefoneres hvis ønsket af sikkerhedsgrunde.Taler du
engelsk kan du også ringe direkte til dem,de vil så hjælpe dig igennem
proceduren - det er virkelig et rigtig godt sted og servicen er helt i
top.Besparelserne varierer meget,men 50 % og undertiden mere i forhold
til DK-priser er ikke unormalt.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Armand

Dato : 29-01-03 17:01

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> .......Besparelserne varierer meget,men 50 % og undertiden mere i
> forhold til DK-priser er ikke unormalt.

Så lige at de havde en spritny VFR750 motor til 6.000,-kr!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-01-03 00:20

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev:>

> Så lige at de havde en spritny VFR750 motor til 6.000,-kr!

Med det ry den har, så får man jo helt lyst til at købe en bare for at have
den
--
mvh Jes Vestervang

Fra : klaus nielsen

Dato : 30-01-03 01:14

> Så lige at de havde en spritny VFR750 motor til 6.000,-kr!
>
> --
> Armand.

ja det er næsten uhyggeligt, når jeg skulle give over 4000kr for én original
bremseskive til vifferen i dk
der er sgu noget galt galt i danmark

--
klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 29-01-03 11:10

Du slipper ikke for den engelske moms på, husker jeg ret 17,5%. Men heri
ligger der også en besparelse.