Hjælp til at compile!!!
Fra : M_abs

Dato : 29-01-03 00:19

Jeg har hentet klidekoden til et program, men jeg kan ikke få det compilet.
Det er ikke muligt at hente en færdig compilet version, det havde de ikke på
siden.
Jeg prøvet med javac.exe og JBuilder.
JBuilder kan ikke finde alle klasserne til at compile, men javac.exe kan kun
tage en adgangen, og vil ikke compile før alle de klasser som programmet
bruger er compilet, men disse kan ikke compileres af samme grund
Hvad gør jeg?
Programmets main-klasse ligger i roden af en mappe-struktur og alle andre
klasser ligger fordelt i denne mappe-struktur, alle disse klasse er en del
af en pakke.
Der ligger dog en "build.xml" i mappen, kan den bruges til at compile udfra?
Hvis ja, hvordan?

Fra : Lars Dam

Dato : 29-01-03 00:37

On Wed, 29 Jan 2003 00:19:03 +0100
"M_abs" <M_abs@oncable.dk> wrote:

> Der ligger dog en "build.xml" i mappen, kan den bruges til at compile udfra?
> Hvis ja, hvordan?

Det lyder som Ant.

http://ant.apache.org/

vh. ld

Fra : soren

Dato : 29-01-03 09:57

Lars Dam <larsdam___YeahNoUnderscores_____@______post2.tele.dk> writes:

> Det lyder som Ant.
>
> http://ant.apache.org/

Og, naar du har det installeret, saa kan du bruge:

"ant -projecthelp"

... fra det katalog hvor build.xml ligger, for at se hvilke
build targets der findes.. Hvis det er et veldokumenteret projekt skulle
der gerne vaere beskrivelser af hvad de forskellige targets goer.

Mvh,

--

school.soren.davidsenATturtleDOTmathDOTklteDOThu//math-institute/uni-debrecen
other..sorenATtaneshaDOTnet//oesterbro/denmark/www.tanesha.net

Fra : Kenneth Buchwald Joh~

Dato : 29-01-03 11:57

"soren" <news@spam.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --

school.soren.davidsenATturtleDOTmathDOTklteDOThu//math-institute/uni-debrece

Du kan prøve at lægge alle de filer, du skal kompilere i en mappe, og så
skrive
javac *
- det har virket for mig et par gange!
- Kenneth

Fra : Michael Banzon

Dato : 29-01-03 16:25

"Kenneth Buchwald Johansen" <toohey@math.com> skrev i en meddelelse
news:3e37b36b$0$139> Du kan prøve at lægge alle de filer, du skal kompilere
i en mappe, og så
> skrive
> javac *
> - det har virket for mig et par gange!

Hehe...

/ Michael

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 29-01-03 00:34

M_abs wrote:

> [...]
> af en pakke.
> Der ligger dog en "build.xml" i mappen, kan den bruges til at compile

Hent programmet "ant", som findes på http://jakarta.apache.org

Når det er installeret så kører du bare "ant" i en DOS-prompt/shell fra det
bibliotek som build.xml findes i.

--
Jonas