Argh f***,sgu og bande
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-01-03 22:15

Får afvide, at før en man kan indbetale depositum for afgift af importeret
MC, skal man give told og skat reference-nummeret(?) på, at der er betalt
told af svinet, ved ankomt til DK.
Det var også aftalt for et halvt år siden, at jeg skulle ringe til sælgeren
af min kværn, og give ham adressen, så han kunne sende en kopi.
I mellemtiden har jeg glemt alt om det. Straks som jeg får afvide at man
skal bruge dette nummer, ringer jeg , men telefonen man forsøger at komme i
kontakt med, kan ikke findes.. ARGH!

Så nu står jeg sådan lidt på herrens mark. Kan told og skat ikke søge på
stelnummeret og komme frem til at der er betalt told?
Ellers må jeg jo op og banke på der hvor jeg købte den, men han er
formentlig flyttet, så det må være hans forældre jeg får fat i .
Ellers har jeg mandens personnr , fra en tidligere synsattest, som jeg fik
med... Måske man kan få oplyst hvor manden befinder sig henne?

Nogle der ved, om nummeret er livsnødvendigt for at jeg kan betale afgiften?

mvh Thomas

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-01-03 22:37

On Tue, 28 Jan 2003 22:14:30 +0100, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote:

Hej Thomas.

>Nogle der ved, om nummeret er livsnødvendigt for at jeg kan betale afgiften?

Hvor kommer den krikke fra?
Hvis det er et EU land er der da ikke told på.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-01-03 22:42

"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kommer den krikke fra?
> Hvis det er et EU land er der da ikke told på.

Gid det var så nemt. Den er jo fra Japan. GSXR 250 importeret i 98!

Man kan jo ik engang stikke dem en løgn og sige at den er fra Tyskland, for
reg. attesten er jo fra Japan.

/Thomas - lidt på spanden !

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-01-03 22:56

On Tue, 28 Jan 2003 22:42:22 +0100, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote:

Hej Thomas.

>Gid det var så nemt. Den er jo fra Japan. GSXR 250 importeret i 98!

OH Shit
Nej, den er der ingen vej uden om.
Fat i ham der importerede den og kryds fingre for at han har
kvitteringen.

> Man kan jo ik engang stikke dem en løgn og sige at den er fra Tyskland, for
>reg. attesten er jo fra Japan.

Det er det eneste sted du ikke skal forsøge dig med selv en hvid lille
løgn.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-01-03 19:33

Puha..

Kan endelig ånde lettet op.
Fandt med møg og besvær forældrenes adresse. Manden der har solgt mig den er
godtnok rejst til USA, men hans bror har stadig papirene. Så jeg får både
fremsendt toldpapir og forspørgsel på afgiften fra 98 hvilket nok er en god
ting når Told og Skat trækker et lod i krukken, og slynger prisen ud der
står derpå :)

/Thomas - der kan ånde lettet op !

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-01-03 22:20

On Wed, 29 Jan 2003 19:33:17 +0100, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote:

Hej Thomas.

>/Thomas - der kan ånde lettet op !

Tillykke.