Mangler den del.
Fra : Kristian

Dato : 28-01-03 20:49

Jeg skulle se om jeg kunne finde en kapilar til min onkels motorcykel, kan
det købes online ?

Evnt hvor ?

Det skal siges at jeg ikke har det fjerneste forstand på motor cykler.

Fra : Michael K. S.

Dato : 28-01-03 21:03

On Tue, 28 Jan 2003 20:49:10 +0100, "Kristian"
<Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote:

>Jeg skulle se om jeg kunne finde en kapilar til min onkels motorcykel, kan
>det købes online ?

En kapilar køber man naturligvis i kapilar-butikken...

>Det skal siges at jeg ikke har det fjerneste forstand på motor cykler.

Øh nå-nå,javel ja

Altså hvad hulen er en kapilar ? Sådan har jeg vist ikke på min
motorcykel,ikke sidst jeg kiggede i hvert fald..

Lidt mere seriøst - er det evt. en (bremse)kaliber du tænker på og i
givet fald hvad er din onkels motorcykel for een,skal det være nyt
eller brugt ? lidt mere info er nok nødvendigt for at kunne hjælpe.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Kristian

Dato : 28-01-03 21:18

Hmm efter hvad jeg forstod på ham skulle det vist være et halvstort tanhjul.

Ellers bare smid nogle links til nogle online internetbutikker med dele til
motercykler.

Fra : Kim Olsen

Dato : 28-01-03 21:30

> [...]
tanhjul.

> Ellers bare smid nogle links til nogle online internetbutikker med dele

Hej Kristian

Nej så let slipper du ikke ) vi vil vide hvad det er.

Jeg har heller aldrig hørt om en/et kapilar. Du må ryste onkel for en
forklaring....

Hilsen

Kim Olsen

Fra : wheeler

Dato : 28-01-03 21:34

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers bare smid nogle links til nogle online internetbutikker med dele
til
> motercykler.

Dfm er det forkerte forum at afgive stående ordrer i ;-( Men et sted hvor
man kan rette forespørgsel,. hvis der er noget, man er i tvivl om. Jeg tro
det er de flestes erfaring, at man kommer længst med bare en vis form for
høflighed. Gælder ikke mindst hvis man er ny herinde og umiddelbart ikke
selv kan bidrage med noget (?)

Men kører du jo ikke selv MC, så hvor skulle du egentlig vide det fra!

Prøv

www.sydfynmcservice.dk/menu.html

www.sayjes.dk

eller prøv (selv)

www.google.com

Men inden du prøver noget som helst, skal du nok prøve at spørge din onkel,
hvad han kører på?

Wheeler ;-/
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 28-01-03 22:39

wheeler wrote:

> [...]
> en vis form for høflighed. Gælder ikke mindst hvis man er ny herinde
> og umiddelbart ikke selv kan bidrage med noget (?)

Ærligt talt. Hvis der er noget der hedder kapilar på en Mc vil jeg faktisk
osse gerne vide det. Det er da ærlig nysgerrighed. Men det er ihvertfald
svært at gætte hvad det kan være.
www.louis.de måske eller www.heingericke.de

Fra : wheeler

Dato : 28-01-03 23:24

"Freddy O. Christensen" <foc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> osse gerne vide det. Det er da ærlig nysgerrighed. Men det er ihvertfald

Enig, men det var heller ikke dér min anke er rettet :-/

Btw hvorfor henviser du til udlandet. Jeg tror ikke, det vil fremme
forståelsen, såfremt korrespondancen forgår på tysk ;-/

Wheeler
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 29-01-03 05:52

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> eller prøv (selv)
>
> www.google.com
> Wheeler ;-/

Ja prøv du bare at søge på Google.
Fandt 3 links der kunne bruges ud af de 1. 100 og det var noget med døre,
vinkel på en vædske og en ting.
Restne var et sprog jeg ikke ville bruge tid på at lære.

hamselv herfra

Fra : Armand

Dato : 28-01-03 23:22

Kristian <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en

> Hmm efter hvad jeg forstod på ham skulle det vist være et halvstort
> tanhjul.

Huh?

--
Armand.
(helt uden en anelse)

Fra : Kristian

Dato : 28-01-03 23:57

Ringer og snakker med ham i morgen så skal i nok få mere at vide.

tak

Fra : Thor

Dato : 29-01-03 09:38

har hørt kapilar før..men altid i sammenhæng med støbning/konstruktion af
gulve ??

Fra : Ole Fisker

Dato : 29-01-03 10:03

Hej

Der er noget der hedder kapilar-rør, det er de der lange vædskefyldte rør
der sidder
på for eksempel en køleskabstermostat.

MVH
Ole Fisker

URAL 650
BMW 75/5

Fra : Ole Baun

Dato : 29-01-03 18:51

"Ole Fisker" skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Der er noget der hedder kapilar-rør, det er de der lange vædskefyldte rør
> der sidder
> på for eksempel en køleskabstermostat.

Politikens Nudanske Ordbog, 17. udgave siger;
kapillær [kapiZlæOr] el. kapillar [-ZlHO] subst. -et, -er, -erne
1. en meget fin blodåre, tyndere end et hår, som modtager blod fra
pulsårerne, og som afgiver ilt og næring til væv og celler og optager
kuldioxid og affaldsstoffer; danner et netværk i vævet og forbinder pulsårer
og vener = HÅRKAR
· = HÅRRØR e kapillærrør · kapillærvirkning

men så er tandhjul og motorcykler nok ikke lige det første jeg kommer til at
tænke på

Ole Baun

(gad vide om teksten også kommer til at se spøjs ud når den kommer ind på
Jeres pc´er. Her er da i hvert fald 2 forskellige typografier)

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 29-01-03 16:47

Thor wrote:
> har hørt kapilar før..men altid i sammenhæng med
> støbning/konstruktion af gulve ??

Kapilærkasser til drivhuset?? Ikke noget at montere på en Mc vil jeg mene.
Nu synes jeg faktisk det er helt sjovt det her. Bare vi snart får svaret.

Fra : Kristian

Dato : 29-01-03 20:37

Fik snakket med min onkel i dag, og det viste sig at jeg have misforstået
ham.

Dagen forinden havde vi snakket om hans motorcykel, og om noget han laver
for sit arbejde nemlig udrensningsanlæg til gårde.

Han havde så spurgt mig om om jeg kunne skaffe en kapilar og jeg troede det
var til hans motorcykel men det var det ikke, det var til hans arbejde.

Det var den simple forklaring, så undskyld at jeg har spildt jeres tid

Fra : Michael K. S.

Dato : 29-01-03 20:51

On Wed, 29 Jan 2003 20:37:25 +0100, "Kristian"
<Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote:

>Det var den simple forklaring, så undskyld at jeg har spildt jeres tid

Nej-nej ...._Tværtimod_ du har bestemt ikke spildt vores tid,se bare
hvor meget underholdning man kan få ud af så lidt )

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-01-03 22:27

> Nej-nej ...._Tværtimod_ du har bestemt ikke spildt vores tid,se bare
> hvor meget underholdning man kan få ud af så lidt )

> [...]

He he... lige nøjagtig! Meeen...ehhh, du slipper ikke for at fortælle os
hvad en kapilar er!

Spyt ud Kristian

MVH Mads Stetter
Hmmm... kapilar?