Barcelone
Fra : Clausen

Dato : 28-01-03 20:31

Er der nogen, der kender noget til Barcelone. Min mand og jeg har tænkt os
at tage på en lille tur dertil. Er det nemt at komme omkring? Er der
noget værd at se på? hvordan er strandpomenaden? Etc.

Hilsen Noy.

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 28-01-03 22:58

Clausen <Clausen-Svendborg@oncable.dk> skrev i
> [...]
> at tage på en lille tur dertil. Er det nemt at komme omkring? Er der
> noget værd at se på? hvordan er strandpomenaden? Etc.

Det er utrolig mye å se i Barcelona. Jeg vil anbefale å ta turistbussene som
går i Barcelona. Det er 2 ringruter (blå og rød). På disse bussene kan man
gå av og på under hele turen, jeg mener det går en buss hvert 15. min.
Bussene stopper på de mest kjente stedene i Barcelona. Når man kjøper
billett til disse bussen får en også rabattbilletter til kjente plasser,
pluss beskrivelse av disse. Man betaler for en eller to dagers tur.

På: http://www.rejsebeskrivelser.dk/ finner du reisebeskrivelse fra
Barcelona.

Restaurant jeg kan anbefale: Los Caracoles

--
Torbjørn
www.tr-nett.com med over 500 reiserelaterte linker

Fra : Cool

Dato : 07-02-03 17:23

Barcelona er en fed by!

Der er rigeligt at se på fx. et kæmpe aquarium ved havnen. Ved havnen er der
en flot lift tur med en flot udsigt op til et bjerg ved havet.

Sagrida Familia - en meget speciel kirke som de har bygget på de sidsté
flere hundrede år (betal prisen for en guided rundtur).

Det er let at komme ind og ud med bil, og det er også enkelt at komme rundt
med bus og metro.

Strandpromenaden er god både dag og nat, det samme er stranden... men hvem
gider spilde tiden der?