printer online/offline
Fra : Finn Clement Hansen

Dato : 11-03-01 16:06

Hvordan tester jeg i VB om min printer er online eller offline

mvh
Finn Clement Hansen

Fra : \(¯`·.¸¸.-=[ WebTime~

Dato : 12-03-01 17:10

Ved at du får en Error er en mulighed

On error goto XXXX

Fra : Finn Clement Hansen

Dato : 15-03-01 16:28

Hm! vel ikke særlig smart, når jeg gerne vil give brugeren mulighed for at
tænde for printeren FØR printjobbet sættes i gang. Findes der virkelig ikke
andre muligheder?

mvh
Finn Clement Hansen

Fra : N/A