Intelligent telefon/system
Fra : MAndersen

Dato : 28-01-03 09:48

Hej.

Jeg har et enkeltmandsfirma. Jeg modtager i perioder 10-15 indgående opkald
pr. dag, og kan have det samme ud. Irritationen er at jeg sommetider kan
snakke i halve og hele timer hvor kunderne så ikke kan komme igennem. Når
jeg har afsluttet samtaler kan jeg se at mange har forsøgt at komme igennem,
ved at jeg ikke har tilladt banke på, men alligevel kan se hvem der har
ringet (Beocom 3)

Findes der et system, måske pcbaseret, hvor jeg evt. kan have "vente pos."
jeg kan se hvem der venter, og måske mens de venter dirigere telefonen
videre, alt i mens jeg taler på en anden linie ?

Jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter af systemer - men det kan I sikkert
hjeælpe med.

Jeg kan sige at jeg har ADSL til edb, hertil knyttet et tlf. nummer som er
det private nummer.
ISDN med 2 kendte nr. og et 3. ukendt nummer. (tlf. og fax)

Forslag til hjemmesider etc. modtages med kyshånd.

mvh
MAndersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-03 14:45

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter af systemer - men det kan I
sikkert
> hjeælpe med.

Hvad er budgettet? Det gør en forskel om der er 10.000 kr eller 100.000

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : MAndersen

Dato : 28-01-03 15:22

> "MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> sikkert
>
> Hvad er budgettet? Det gør en forskel om der er 10.000 kr eller 100.000

Der er såmænd ikke så meget budget, hvis det kan tilpasses til mine ønsker
og behov er prisen såmænd underordnet - men det bør vel kunne etableres
under kr. 25.000,-

mvh
MAndersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-03 15:31

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er såmænd ikke så meget budget, hvis det kan tilpasses til mine
ønsker
> og behov er prisen såmænd underordnet

I så fald skal du kigge på et decideret omstillingsanlæg med
kø-funktionalitet og mulighed for pc-styring.

> men det bør vel kunne etableres
> under kr. 25.000,-

I så fald skal du ud i noget sammenbiks af dele beregnet for privat
brug. Jeg kender ikke noget smart produkt der opfylder behovet i den
prisklasse.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-01-03 19:53

MAndersen wrote:

> [...]
> ved at jeg ikke har tilladt banke på, men alligevel kan se hvem der har

Du kan ikke lige få alt, men kombination med mobil og duet, eller
banke på og to tlf,
kan du sortere det meste.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Rune Nicolajsen

Dato : 28-01-03 20:05

Hejsa.

I dk.marked.kommerciel.engros er der fortiden en, der ønsker at sælge et
brugt omstillingsanlæg til kr. 10.000

Kig selv efter. Overskriften er: "S: Ascom Ascotel 2050 / ISDN 30 ( 30
bylinier )".

Jeg overvejede et kort øjeblik at købe det, men det er lige dyrt nok for
mig. Jeg er nemlig interesseret i noget lignende det du beskriver. Så hvis
du finder en fornuftig løsning, så lad mig/os endelig høre om det.

Med venlig hilsen

Rune.