Told & moms
Fra : Steve Dam

Dato : 28-01-03 02:28

Hvem kender reglerne ved at hente en reservedelcykel i Tyskland vis det er
anden der skaffer den til landet (gsx400)
eller hvor HEL........ man kan skaffe en motor til en Suzuki GSX 400 model
GK71E her i landet

Hilsen Steve
Forhenvære GSX400 Kører

Fra : Erik

Dato : 28-01-03 02:57

Steve Dam wrote:
> Hvem kender reglerne ved at hente en reservedelcykel i Tyskland vis
> det er anden der skaffer den til landet (gsx400)

KLIP

Så længe den ikke skal indregistreres kan du da bare hente den - nul told og
moms for privates indførsel af reservedele

mvh
erik

Fra : Buck

Dato : 28-01-03 07:55

Nemlig, det er kun selve stellet du betaler afgift af.

Så husk osse at pudse stellet! Det er det mest værdifulde på cyklen

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : kristian budde

Dato : 28-01-03 17:53

"Buck" <buck@sol.dk> wrote in message news:b159lo$g9g$1@sunsite.dk...
> Nemlig, det er kun selve stellet du betaler afgift af.
>
> Så husk osse at pudse stellet! Det er det mest værdifulde på cyklen

> [...]

Hvad med motor-blokken kan man skifte den uden at betale ekstra afgift?
Så kommer der jo et nyt motor nummer og det skal vel på reg. bevis.

Budde

Fra : lange

Dato : 28-01-03 12:16

> Hvad med motor-blokken kan man skifte den uden at betale ekstra afgift?
> Så kommer der jo et nyt motor nummer og det skal vel på reg. bevis.

Du kan frit skifte motor så længe den du putter i er samme model som den du
piller ud.
Står der motornummer på din reg attest?. Det gør der ikke på min.

Lange

Fra : kristian budde

Dato : 28-01-03 21:30

"lange" <morten.lange@postman.dk> wrote in message

> [...]
du
> piller ud.
> Står der motornummer på din reg attest?. Det gør der ikke på min.

Nej du har ret. Jeg har lige kigget på min attest og der står egentlig ikke
noget motor nummer så det er vel bare at skifte........hvis man alter skulle
få brug for det