Rejse på Bali ??
Fra : Jonas

Dato : 11-03-01 15:21

Hejsa

Mig og min kæreste overvejer at tage til Bali i July.......(3-4 uger)

Vi har tænkt os at tage den første uge på nabo øen Lombok!..........(7 dages
hotel på lombok er med i prisen)

Vi vil godt rejse på ejen hånd de næste 3 uger..........1 -2 uger på Bali,
og et par dage på Komodo og nogle af de andere øer........Er det let at
finde et billigt hotel fra dag til dag på bali??? Eller skal vi booke
hotelerne hjemme fra via internettet???

Hvad koster det ca at rejse mellem øerne med Fly og Båd???

Mvh Jonas & Nina

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-03-01 18:27

Hej..

"Jonas" <j@edb.dk> wrote:

>.Er det let at
>finde et billigt hotel fra dag til dag på bali??? Eller skal vi booke
>hotelerne hjemme fra via internettet???
>Hvad koster det ca at rejse mellem øerne med Fly og Båd

Prøv at kigge her: www.bali.com
og
www.itisnet.com/english/asia/indonesia/indonesiatop.htm

Jeg tror du kan finde det meste der, vær dog opmærksom på at sidstnævnte
link ikke er helt opdateret.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Børge Rasmussen

Dato : 14-03-01 17:25

Hej.
Der er masser af hoteller på Bali, og man kan hurtig få prisen ned på ca
det halve af listeprisen.
Jeg har været der 3 gange.
Hvis du ønsker mere konkrete oplysninger om f. eks hoteller og hvad vi gav
så skriv til borge@jyde.dk