Hjæælp Voodoo1
Fra : Beffer

Dato : 27-01-03 22:46

Kan i ikke hjælpe.

Nu sidder jeg med en gammel Compaq hvor der sidder et voodoo1 kort i men jeg
kan ikke finde nogle drivere til skidtet og ham der har computeren har smidt
sin instalations cd væk.

Er der nogen rare folk her i gruppen der kan hjælpe mig?

Jeg har forsøgt mig med maaange hjemmesider og hentet et utal af drivere men
intet hjælper.

Hvad gør jeg nu?

Med venlig hilsen
Brian

ps.
Hvis der er nogen der har en driver eller noget der kan hjælpe mig så bare
send på denne mail.
bhf@worldonline.dk eller
brian.lene@pc.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-01-03 22:52

Beffer 's insignificant opinion was stated in:

<cut>
> Jeg har forsøgt mig med maaange hjemmesider og hentet et utal af
> drivere men intet hjælper.

<cut>

Så har du næppe været på
http://www.voodoofiles.com/
Og hvis du har , har du ikke set godt nok efter :)

Der finndes _alt_ der har med voodoo kort at gøre.

/Sune

Fra : john

Dato : 27-01-03 22:52

Har du prøvet at se om du ikke kan bruge en driver fra www.3dfx.com

Fra : Beffer

Dato : 27-01-03 23:01

Hejsa

3dfx eksisterer ikke mere og jeg har været på voodoofiles men det æder ikke
nogle af de drivere som jeg forsøger med.

Med venlig hilsen
Brian