Prisen på Grisen .. Claranews..
Fra : CopyCat

Dato : 27-01-03 22:05

Hejsa .,

Hvis man vælger at bruge claranews "news 10" hvad kommer der så oveni
prisen som står på siden som 29.90 Pund ? .. jeg mener, hvor meget smider
den danske stat oveni hvis de da smider noget ...

Og de 2 priser der står for de forskellige løsninger en måneds pris og en
års pris .. det er vel kun den ene man skal betale ...?

~~Frank .,

Fra : CopyCat

Dato : 27-01-03 22:09

> Hvis man vælger at bruge claranews "news 10"

Og hvad mener de med Good Retention Times , fx. på de binære grupper ?

~~Frank .,

Fra : Jesper KA

Dato : 28-01-03 10:15

"CopyCat" <copycat@not.pc.dk> wrote in message

> Og hvad mener de med Good Retention Times , fx. på de binære grupper ?

Ja det er vel hvad de mener .. jeg kører med Clara
og har lige nu f.eks. i dk.binaer indlæg fra den 25
januar og frem om det så er godt må man selv vurdere.

Generelt kører det ok men på netop de binære grupper
oplever jeg ofte timeout og manglende forbindelse til serveren
hvorfor jeg mistænker dem for at have seperate servere til
grupper med rene tekst postings og binære postings.

Regards

Fra : Jesper KA

Dato : 28-01-03 10:18

"Jesper KA" <news@arningDOTdk> wrote in message

> Ja det er vel hvad de mener .. jeg kører med Clara
> og har lige nu f.eks. i dk.binaer indlæg fra den 25
> januar og frem om det så er godt må man selv vurdere.

og så må jeg tilføje at en gruppe som alt.comp.case.mods
ligenu holder inlæg fra den 10 januar og frem men med væsentligt
færre indlæg i gruppen.

Regards

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 27-01-03 22:26

Således skrev CopyCat <copycat@not.pc.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 27 Jan 2003 21:05:12 +0000
(UTC):

> .. jeg mener, hvor meget smider
>den danske stat oveni hvis de da smider noget ...

Hvad skulle det være? Du skal selvfølgelig have en internetforbindelse
herhjemme, men du kommer ikke til at betale mere end Claras pris for
dit abonnement.

>Og de 2 priser der står for de forskellige løsninger en måneds pris og en
>års pris .. det er vel kun den ene man skal betale ...?

Hvis du vælger købe en måned af gangen skal du betale månedsprisen,
tager du skridtet og bestiller adgang i et helt år, er det de $29.99
du skal af med.

Knud

--
He's DEAD, Jim. You grab his tricorder, I'll get his wallet.