Som et lille barn før juleaften...
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 27-01-03 21:50

....næsten ude af stand til at vente på Cronenbergs nye film, _Spider_

Jakob

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-01-03 23:49

On Mon, 27 Jan 2003 21:49:45 +0100, "Jakob Medgyesi"
<nexNOSPAM@post.cybercity.dk> wrote:

>...næsten ude af stand til at vente på Cronenbergs nye film, _Spider_

Jeg er ihvertfald meget spændt!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 28-01-03 03:36

har set den i UK.

.......og det ER en god film. Bare rolig jeg nævner INTET om
handlingen.....kun en lille smule

Handler om en mand der bliver udskrevet fra et psykiatrisk hospital efter en
traumatisk
barndoms-oplevelse, som man ser i flashback, igennem filmen.

Det er en atypisk Cronenberg film. Der sker ikke meget i filmen. Ralph
Fiennes der
spiller hovedrollen taler sort, stort set hele filmen igennem. Mumler og
opføre sig
højst skummelt. For ikke at sige bindegalt. Der er en væsentlig grund til at
filmen
hedder Spider. Hvis det er gore eller splatter man regner med at få hér,
bliver
man dybt skuffet.

Kort og godt : Cronenbergs bedste film siden The Fly.....

.......og de har INTET tilfældes

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 28-01-03 14:20

> hedder Spider. Hvis det er gore eller splatter man regner med at få hér,
> bliver
> man dybt skuffet.

Cronenberg er heldigvis mere end "bare" splat - selv hans splattede ting er
det på en så usædvanlig måde, at jeg ikke vil sætte det i bås med det.

> Kort og godt : Cronenbergs bedste film siden The Fly.....
>
> ......og de har INTET tilfældes

Lyder godt

Jakob

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-01-03 12:09

*kuldegysninger*
Hvor og hvornår?

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 28-01-03 14:18

> *kuldegysninger*
> Hvor og hvornår?

14. februar har den biografpremiere (i al fald i Odense).

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-01-03 15:43

Tak- jeg fandt det

For Tjøvenhavnerne kan jeg sige de skal skynde sig at ringe
33181170 for at få gratis billetter til forpremieren i Grand d 5/2 (afhentes
senest søndag)

mvh
/JeppeM

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 28-01-03 15:49

> For Tjøvenhavnerne kan jeg sige de skal skynde sig at ringe
> 33181170 for at få gratis billetter til forpremieren i Grand d 5/2
(afhentes
> senest søndag)

Dertil kan jeg kun sige øv!

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-01-03 21:32

> (afhentes
> >

> Dertil kan jeg kun sige øv!

Ja, det var ikke for at jokke rundt i det, men jeg så ikke at Jakob Bowman
Hansen allerede havde lavet en tråd med det
Jeg lover at følge ekstra godt med for din skyld!!

/JeppeM

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-01-03 23:43

On Tue, 28 Jan 2003 21:32:28 +0100, "Jeppe Møller" <jeppem@gjk.dk>
wrote:

>Ja, det var ikke for at jokke rundt i det, men jeg så ikke at Jakob Bowman
>Hansen allerede havde lavet en tråd med det
>Jeg lover at følge ekstra godt med for din skyld!!
>
>/JeppeM

Morten Bowman, men ok
Jeg er blot irriteret over at du er 5 film jeg er blevet inviteret
til, men alle er i Kbh!!! Hvad hjælper det så man bor i Århus.
Det er noget fucking pis!! (sorry)

Morten
morten@bowman.dk