Ungarn - Balaton-søen
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 27-01-03 20:16

Nogle der ligger inde med links til feriebolig-udlejning ved balaton-søen.

Har været på www.fbc.dk

mvh
Bendt

Fra : east

Dato : 28-01-03 10:11

Hej

Vi bruger Novasol til tjekkiet, de har vist også en større samling huse
omkring Balaton.

www.novasol.dk

lars hs

Fra : alexbo

Dato : 28-01-03 19:58

"Bendt Rasmussen" <razz2@post.tele.dk>

> Nogle der ligger inde med links til feriebolig-udlejning ved balaton-søen.

Vi har været med dansk friferie www.friferie.dk til Alanyenpart, det var
nærmest perfekt, men de har mange muligheder.

Vi fik desværre bestilt rejsen gennem et nu lukket rejsebureau i Køge, to
dage afrejsen før mistede vi tålmodigheden med bureuauet p.g.a. manglende
reservationsbevis.
Ved henvendelse til dansk friferie var beskeden, at der slet ikke var
reserveret noget, men det finder vi ud af, kom med jeres kvittering fra
bureauet så klarer vi den.

Vi har selvfølgelig brugt dem senere, ingen slinger i valsen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-01-03 22:39

"alexbo" <alexbochr@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ved henvendelse til dansk friferie var beskeden, at der slet ikke var
> reserveret noget, men det finder vi ud af, kom med jeres kvittering fra

Jeg har forsøgt mig hos friferie og søge lidt rundt, men det er hovedsagligt
lejligheder eller camping der dukker op på deres søgeside.

Hvis vi kommer afsted, bliver vi 4 voksne og 4 børn, så vi kigger efter
noget hus i stedet.

Der var en anden der nævnte www.novasol.dk, og tak for det - jeg har
tidligere kigget (sidste år) på deres side, men havde glemt alt om dem.

mvh
Bendt

Fra : alexbo

Dato : 29-01-03 20:15

"Bendt Rasmussen" <razz2@post.tele.dk> skrev

> Jeg har forsøgt mig hos friferie og søge lidt rundt, men det er
hovedsagligt
> lejligheder eller camping der dukker op på deres søgeside.

Efter et kig på deres hjemmeside kan jeg godt se hvad du mener, men
tilsyneladende kalder de bungalower for lejligheder eller Camping.
Vi havde en stor bungalow i et separat område på en campingplads.

Prøv at bestille deres papirkatalog.

mvh
Alex Christensen

Fra : S@ndman

Dato : 22-05-03 10:53

> [...]
> tilsyneladende kalder de bungalower for lejligheder eller Camping.
> Vi havde en stor bungalow i et separat område på en campingplads.

------------
Hvor er det billigst og bedst ved Balaton...?? Hvad med hensyn til
røverier??

Er det bedst at bo på en camping-plads eller...??

Jimmy
-----

Fra : alexbo

Dato : 23-05-03 19:44

"S@ndman" <jimmy@jespersen.nu> skrev

> Hvor er det billigst og bedst ved Balaton...?? Hvad med hensyn til
> røverier??

Vi boede på Aranypart, Siofok, og var det ville vi godt gøre igen,
men om det er det bedste til prisen, ville kræve et større kendskab til
alternativerne end jeg har.

Området ved Balaton er overstrøet med campingpladser, huse til leje,
hoteller,
et privat udlejet hus vil nok give den bedste komfort til prisen, men måske
ringere legekammerat muligheder før børn.

Selv er jeg en smule vacineret mod privat udlejning, vi lejede en lejlighed
i Prag,
det viste sig at værtsfamilen flyttede ind i børneværelset, og udlejede
resten af lejligheden til os, det var lidt for meget nærhed for mig.

Risikoen for at blive udsat for et røveri er næppe større i Ungarn end i DK.

mvh
Alex Christensen