Kamera til 7210
Fra : P.H.

Dato : 27-01-03 17:57

Hej folkes

Købte i dag det lille headset kamera til 7210, det tager da også billeder
und alles.

Men hvordan i hede overfører jeg billeder til min computer med henblik på en
evt. udprintning osv?

vh

Peter

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-01-03 19:02

> Købte i dag det lille headset kamera til 7210, det tager da også
> billeder und alles.

Hvad kostede det?

> Men hvordan i hede overfører jeg billeder til min computer med henblik
> på en evt. udprintning osv?

Jeg sad lige rodede med min PC-Suite og jeg kunne ikke finde nogen måde
at gøre det på. Der er ikke noget software med til kameraet?

Fra : P.H.

Dato : 27-01-03 19:17

Kameraret kostede 799 kr.

Der er intet software med, og jeg kan heller intet finde i pc suite.

Anyone??

Fra : Ian

Dato : 27-01-03 21:32

"P.H." <delgado@mail.dk> wrote in message
> Der er intet software med, og jeg kan heller intet finde i pc suite.
>
> Anyone??

Har haft det en god måneds tid og har ikke fundet nogen måde at gøre det på.
PC suite kan ikke!
Jeg sender mine via MMS-mail, men ved ikke hvad f.... jeg skal gøre, når TDC
begynder at tage penge for MMS...

Mvh Ian

Fra : P.H.

Dato : 28-01-03 14:42

Hvordan sender man denne MMS mail? Det kan man vel slet ikke med Telmore?

Der burde komme en rettelse til PC suite, det kan ikke være rigtig at det
ikke er muligt. Hvis ikke, så kan de da stikke deres lorte kamera skråt
op...

PETER

Fra : Flemming Nielsen [28~

Dato : 28-01-03 16:59

Korrekt:

MMS mails er eneste mulighed. Jeghar forhørt mig alle steder og ingen har
fundet en alternativ suite til telefonen. Købte ovenikøbet en IR fra
T-Hansen med software der efter sigende kunne nappe billederne over, det
virkede eller ikke. ( der var ingen funktion til det)

Det software jeg har prøvet findes her:
Handset manager: http://www.matweb-01.com/English/en-home.htm
Celles 2.0 ( kan ikke lige finde linket mere)

/ Flemming

Fra : Christian Poulsen

Dato : 29-01-03 01:11

[snip en masse]

Nej, det lyder godt nok for dårligt fra Nokias side. Men måske Oxygen Phone
Manager II kan gøre det. Cuttet fra deres hjemmeside:

"It also can load MIDI files, Pictures and Java MIDlets to your phone."

http://www.opm-2.com/

Fra : Christian Poulsen

Dato : 29-01-03 01:16

> "It also can load MIDI files, Pictures and Java MIDlets to your phone."

Ser først nu, at der står TIL din telefon. Det er jo så ikke sikkert den
kan læse den anden vej :( De har et forum derinde, der kan man måske
blive klogere.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-01-03 13:07

"P.H." <delgado@mail.dk> wrote:

> [...]
>und alles.
>
>Men hvordan i hede overfører jeg billeder til min computer med henblik på en

Prøv at se på MobiMB Mobile Media Browser fra
http://www.logomanager.co.uk/cat/details.php?product=51

Det skulle kunne overføre begge veje mellem PC og mobil.

Peter