6510
Fra : mam

Dato : 27-01-03 17:52

Hvad synes I om den telefon?
Jeg skal give 1k plus en t65 for den.

Hvor kan man købe det billiste headset til den, hvor radioen virker i?

Fra : ReeBuz

Dato : 28-01-03 12:28

"mam" <news@sark.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes I om den telefon?
> Jeg skal give 1k plus en t65 for den.

Er godt tilfreds. Lidt skinger højttaler efter min smag, men det går an, og
lidt tætsiddende knapper for en voksen mandefinger. Jeg anskaffede den
primært pga. størrelsen og ikke alle de smarte features (tegnebog, kalender
etc.)

> Hvor kan man købe det billiste headset til den, hvor radioen virker i?

Jeg købte et originalt Nokia headset hvor der på ledningen er mulighed for
at scrolle mellem radiostationerne. Det kostede svjh 299,- hos den lokale
mobilpusher - og lyden er fin nok.

-.-.-.-.-.-.-.-
Patrick

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-01-03 15:46

> Jeg købte et originalt Nokia headset hvor der på ledningen er mulighed for
> at scrolle mellem radiostationerne. Det kostede svjh 299,- hos den lokale
> mobilpusher - og lyden er fin nok.

Jeg fik oplyst, at radioen i 6510 var stereo, så jeg købte det samme
headset, men til min store fortrydelse er det en monoradio, så jeg kunne
sagtens have nøjedes med en enkelt øreprop...
Men modtageegenskaberne er gode på radiodelen, synes jeg. Jeg bruger den
meget.

Hilsen Jakob

Fra : Sebastian Steen

Dato : 28-01-03 16:08

Jakob Griffel wrote:
> Jeg fik oplyst, at radioen i 6510 var stereo, så jeg købte det samme
> headset, men til min store fortrydelse er det en monoradio, så jeg
> kunne sagtens have nøjedes med en enkelt øreprop...

Er du sikker - jeg har den selv, men kun alm. høresnegl så jeg har ikke
kunnet prøvet det, men Nokia siger da tydeligt at den er i stereo:
http://tinyurl.com/3a4z

Sebastian Steen
"_supergnu" = spamfilter!

Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-01-03 14:35

> Er du sikker - jeg har den selv, men kun alm. høresnegl så jeg har ikke
> kunnet prøvet det, men Nokia siger da tydeligt at den er i stereo:
> http://tinyurl.com/3a4z

Ja, jeg ved det godt. Hvis man sammenligner den med f.eks. en 6150 (min
gamle telefon), så siger de osse, at den er stereo, men det er den bare
ikke. Man skal vist lidt op i modellerne hvis man vil ha' dét.

Men ham fyren i telebutikken sagde osse, at den er stereo, så derfor købte
jeg den. Han sagde ligeledes, at den bruger den indbyggede antenne som
radioantenne, men i brugsanvisningen står der, at kablet til øresneglen
bruges, hvilket da egenltig også lyder mere logisk. Og så sagde han, at man
bare kan bruge sin egen øresnalg fra en walkman, men dét passede heller
ikke... Nå, det høere vist til i en helt anden tråd...

Jakob