Detonator
Fra : "Public

Dato : 11-03-01 14:21

Hjææælp jeg er rimelig grøn på det område!
Jeg har et creative labs geforge anninalator pro grafikkort med de nyeste drivere fra deres hjemmeside..
jeg har hørt så meget om detonator driverne og vil prøve at downloade nogle, men hvad for nogle skal jeg bruge? og hvad er de forskellige versions numre til?

---
This message did not originate from the Sender address above.
It was posted with the use of anonymizing software at
http://anon.xg.nu
---

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-03-01 23:14

"Public <Anonymous_Account>" <remailer@anon.xg.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
nogle, men hvad for nogle skal jeg bruge? og hvad er de forskellige versions

Hvis du henter de nyeste detonator drivere som officielt er 6.50 så er den
helt i vinkel. Det kan godt være du kan få bedre ydelse af tidligere
detonator drivere, men 6.50 kører absolut udmærket på min.

De kan hentet på www.nvidia.com under support (så vidt jeg husker)

Mvh. Peter Jensen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-03-01 09:31

"Public <Anonymous_Account>" <remailer@anon.xg.nu> wrote in message
> [...]
nogle, men hvad for nogle skal jeg bruge? og hvad er de forskellige versions

Prøv og følg lidt med på f.eks. www.nvnews.net eller www.3dgpu.com Der er
nyheder og rygter om GeForce relaterede emner.
Beta versioner af kommende drivere kan findes på www.3dchipset.com (...men
husk der kan være fejl i dem)

- Lars