En Nokia kan ikke svømme, eller ka den?
Fra : rea721

Dato : 27-01-03 17:05

Hej Gruppe

Min knægt kom til at droppe sin mobilos en gang i toilettet, og den self
tændt. Den slukkede (kortsluttede?) efter den var kommet op, den er åbnet og
forsøgt tørret med en "lunken" fønn tørre, men vil self ikke virke

Hvad siger jeres erfarring..... er det batteriet eller noget andet der
kortslutter? og kan man forvente at den er helt død ? eller er der en seriøs
chance for at den kan reddes?

Det er en 8310.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 27-01-03 17:21

Skil telefon alt hvad du kan uden at bruge værktøj, og læg den oven på din
computerskærm omme bagved hvor varmen stiger op!

Lad den ligge 3-4 timer!!

Fra : rea721

Dato : 27-01-03 17:23

CHAPY/ Kasper Pedersen wrote:
> Skil telefon alt hvad du kan uden at bruge værktøj, og læg den oven
> på din computerskærm omme bagved hvor varmen stiger op!
>
> Lad den ligge 3-4 timer!!

God ide....der ligger den nu. For vi kunne se at batteriet stadig var
fugtigt inden i ...

Tak skal du ha

Fra : Gumle

Dato : 27-01-03 17:27

Hej Kasper, jeg har en fladskærm hva skal jeg gøre hvis jeg kommer ud for
samme problem? høhø

Umildbart syntes jeg ikke der er noget at gøre ved den telefon, ikke andet
end at smide den ned i wc'et igen og kør den over indbo forsikringen!!
Telefonen har udentvivl fået fugt, og det kan hurtigt sprede sig så den er
intet værd, syntes det er underligt at ligge den ovenpå skærmen?? hvorfor
ikke tage radiatoren istedet så?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-03 17:28

CHAPY/ Kasper Pedersen skrev:

>Lad den ligge 3-4 timer!

Lad den ligge længere tid! Gerne et par dage - og evt. over et
varmeapparat, hvis din skærm ikke er tændt hele tiden :)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

http://www.simlock.dk/link/uvtc/ - 10 øre i aftentakst!

Fra : Kent

Dato : 27-01-03 21:34

Hvis det ikke duer, er der mulighed for at jeg kan hjælpe..
Skivtil min mail hvis det er ..

Fra : rea721

Dato : 27-01-03 23:08

Kent wrote:
> Hvis det ikke duer, er der mulighed for at jeg kan hjælpe..
> Skivtil min mail hvis det er ..

Forholdsvis svært når din adresse ikke virker:
<kent@ktfk.dk>: Recipient address rejected: Domain not found',
Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC79

Fra : Kent

Dato : 28-01-03 19:30

hehe ja det kan jeg godt se
Det skulle være rettet: Kent@funstuff.dk