s: beretta 682 Skeet model
Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-01-03 16:01

Kom med et bud

Venlig hilsen
Christian Poulsen

Fra : henrik jørgensen

Dato : 27-01-03 21:51

500kr hilsen henrik
"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:b13hjo$rno$1@sunsite.dk...
> Kom med et bud
>
> Venlig hilsen
> Christian Poulsen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-01-03 22:04

Prrrrrrrr..... damm nu er der cola ud over skærmen !!!!

Er din joke eller har du været i et rum fyldt med terpentin ???????

Christian

Fra : Michael

Dato : 28-01-03 10:01

Jeg vil da gerne give 600kr
Mvh Michael

Fra : Michael Frandsen

Dato : 28-01-03 11:07

hvor i landet (sønderjylland/fyn/sjælland) evt billede

Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-01-03 21:56

Den er i kbh og jeg kan tage et billede en af dagene.

Jeg har selv haft den i 6 -7 år tror jeg, men jeg ved ikke hvor gammel den
er.

Fra : M@X

Dato : 29-01-03 17:50

| Den er i kbh og jeg kan tage et billede en af dagene.
|
| Jeg har selv haft den i 6 -7 år tror jeg, men jeg ved ikke hvor gammel den
| er.

Hvis du kan finde enten nogle romertal eller 2 bogstaver i en rektanget på
undersiden af løbene eller i baskylen så skal jeg fortælle dig hvor gammel
den er.
Før 1974 = romertal
efter 74 = 2 bogstaver = lig med kode for årstal

mvh M@X

Fra : PJ

Dato : 30-01-03 01:21

Så kunne du jo bare have sagt - DU ikke ville sælge - nu har du gjort nar
af vores seriøse bud - Skam dig!
Men ok - 1.000 kr. leveret (Færøerne)

PJ

Fra : PJ

Dato : 29-01-03 13:14

Så 650 kr leveret -- med den fart du har på med oplysninger og så en
ubrugelig "Skeet" Uhadada - sig ja nu og du blir ikke sidste tyr på den!

PJ

Fra : henrik jørgensen

Dato : 29-01-03 14:13

675 kr. det sidste bud og jeg henter selv
henrik

Fra : Per, Odense

Dato : 29-01-03 15:01

I news:b13hjo$rno$1@sunsite.dk , skrev Christian Poulsen
<c.p@bigfoot.com> , bl.a. :
> Kom med et bud
>
> Venlig hilsen
> Christian Poulsen
Hej
Har du en minimumspris?

--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-01-03 00:07

Jeg regner med min. 8 - 10 K

venlig hilsen
Christian

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 30-01-03 17:06

Jeg har selv haft en baretta som desværre blev stjålet. nu vil jeg ikke gøre
nar af din pris, men prøv lige at køre omkring Skov og se hvad han tager for
brugte våben i den klasse, så vil jeg tro du enten ikke vil sælge eller også
begynder at græde.
Jeg vil give dig 3000 kr.betinget. for den, men så skal du også sende et
billede så jeg kan se skrumlet før vi handler.
Det kunne jo være den var mindre køn.

Mvh
Poul

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-01-03 21:08

Jamen hvis den ligger i det prisleje så kan det ikke betale sig for mig at
sælge den

Venlig hilsen
Christian

Fra : PJ

Dato : 30-01-03 23:22

> Jamen hvis den ligger i det prisleje så kan det ikke betale sig for mig at
> sælge den
>
> Venlig hilsen
> Christian

Hvorfor gør du andre ulejlighed - med dit "smarte" indlæg - når du IKKE vil
sælge?

Og hvad forstår DU ved - at kunne betale sig? Er det at "snyde"
jægerne???????

PLONK!!!!!!!

PJ

Fra : Christian Poulsen

Dato : 31-01-03 07:58

"PJ" <pjnast@post6.tele.dk> skrev:

> Hvorfor gør du andre ulejlighed - med dit "smarte" indlæg - når du IKKE
vil
> sælge?

Jeg vil gerne sælge, men bare ikke til det som i har budt på

> Og hvad forstår DU ved - at kunne betale sig? Er det at "snyde"
> jægerne???????

Nej men når jeg selv har givet 4 gange så meget som der er blevet budt så
kan det bedre betale sig for mig at beholde det

Venlig hilsen
Christian

Fra : J Nielsen

Dato : 30-01-03 23:57

On Thu, 30 Jan 2003 21:08:01 +0100, "Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com>
wrote:

>Jamen hvis den ligger i det prisleje så kan det ikke betale sig for mig at
>sælge den

Våben er noget man køber, ikke sælger... ;)

Skeetgeværer ligger generelt i et lavere prisleje når man vil sælge,
det skyldes naturligvis den manglende trangboring. Mange viger
tilbage fra at bruge et cylinderboret gevær til jagt, men et åbent gevær
er ofte langt at foretrække fremfor et trangboret, med mindre det drejer
sig om lange skud som f.eks. under havjagt.

Med den rigtige patron kan et skeetgevær sætte flotte, regelmæssige
skudbilleder - behold bare din Beretta, det er et rigtigt godt gevær.
--
Knæk og bræk

J. Nielsen

Fra : M@X

Dato : 31-01-03 17:46

:

> [...]

Med den rigtige patron kan et skeetgevær sætte flotte, regelmæssige
skudbilleder - behold bare din Beretta, det er et rigtigt godt gevær.

Selvfølgelig skal du ikke sælge din Beretta for så lave bud. Det er jo trods
alt er 682 der sandsynligvis har kostet
17-18000,- da den var ny. Og ham PJ - den nærigpind (undskyld) kan jo bare
købe en anden, hvis han kan finde den billigere.
Du bestemmer da heldigvis selv hvem du vil sælge til og til hvilken pris.

mvh M@X ( osse Beretta ejer )

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 01-02-03 08:37

Hej NG
Christian har en Beretta 682 skeet til salg.
Når han beder om seriøse bud, er det vel fordi han gerne vil sælge til en
fornuftig pris.
Han kunne vel så forvente, at der måske var en af Ng læsere der var
interesseret i dette dejlige våben. Nu er det nemlig sådan at det ikke sådan
lige er til at finde en god brugt 682 skeet model. Der er faktisk langt
imellem , at der bliver udbudt et sådan.
Det er klart at en våbenhandler som skal give garanti og have en fornuftig
fortjeneste på sine varer ikke kan give 6-7000.-kr for et våben som han
måske skal sælge for et par tusinde mere. Men en Beretta 682 skeet koster
der hvor jeg handler imellem 8-10.000.-kr. Så i en privat handel uden
garanti o.s.v. skulle prisen vel ligge på ca.7.000-8.000 kr

P.s. jeg synes naturligvis det kan være meget sjovt at læse de forskellige
fantasi bud der kommer på sådan en varer når sælger beder om bud, men særlig
seriøst er det ikke.
Jeg henviser lige til en god adr. Her er for resten også lidt brugt Beretta
til gode priser.
blot til orientering
http://www.trulockandharris.com/Index.htm
med jæger hilsen
Flemming Aagaard

Fra : Christian Poulsen

Dato : 01-02-03 13:26

Takker

Venlig hilsen
Christian

Fra : PJ

Dato : 03-02-03 00:10

Seriøse tilbud eller svært at finde en sådan Beretta bvadr bvadr......! -
Så er
det meget sværere at finde en køber til en skeetbøsse og da da slet ikke til
disse skyhøle priser der tales om - uanset nypris er priser på skeetbøsser
utroligt lave - jeg taler ikke om forlangt pris hos en dyr våbenhandler -
men solgt pris jæger imellem.

Nå! Men den skal og bliver jo heller kke solgt - selvom jeg vil bytte med 2
hvide mus (værdi 4.000 pr stk) til forlangende 8.000 kr. - PLONK!!!!!

PJ

Fra : M@X

Dato : 03-02-03 17:22

| Nå! Men den skal og bliver jo heller kke solgt - selvom jeg vil bytte med
2
| hvide mus (værdi 4.000 pr stk) til forlangende 8.000 kr. - PLONK!!!!!
|
| PJ

Det må da være alle de fårehoveder du spiser, der får dig til at gå i coma.
Hvide mus til 4000,- kr stykket. Er der en speciel færøsk told på hvide mus?

Nu da vi har fået Gudrun til Danmark kan du jo bare blive deroppe på en af
de 18 sten.

Og husk P.J. Man er hvad man spiser. )

mvh M@X ( som ikke spiser fårehoveder)

Fra : PJ

Dato : 04-02-03 20:17

> [...]
mus?

> Nu da vi har fået Gudrun til Danmark kan du jo bare blive deroppe på en af

Du har ret kære M@X - tydeligt du får masser af stegeflæsk, flæskesteg og
frikadeller (se dig i spejlet).
Og jeg bliver her - og du bliver i stien ........

PJ