Juuubbiii ( og forårskuller )
Fra : Jon Larsen

Dato : 27-01-03 11:58

Så fandt jeg en smed der kunne lappe min udstødning. Men det er kun en
nødløsning, for i år skal jeg have andre forrør.

Er der nogen der kender nogle godr MC-ophuggere der kan tænkes at have et
par rør liggende ??? Det er til en Suzuki GSX-R 250.

Jeg skal lige huske at sige til dem der har læst min post om RD'eren at
kæresten altså var til stor hjælp med at samle dyret, og at det var derfor
det gik så hurtigt. ( det har jeg fået på puklen for ;- )

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Martin

Dato : 27-01-03 12:11

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Stud.Procesteknolog.
> GSX 250 R Supersport
> "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."

prøv LC-racing....

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-01-03 22:28

"Martin" <Maximus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> prøv LC-racing....

De har nogen hængende.....

mvh Tommy Fer

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 27-01-03 12:38

http://www.anderbergmotor.se/ og http://www.spinnin-wheel.se/index2.html

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-01-03 12:22

Jon Larsen wrote:

> Er der nogen der kender nogle godr MC-ophuggere der kan tænkes at have et
> par rør liggende ??? Det er til en Suzuki GSX-R 250.

Midtjysk mc i Pårup (mellem Silkeborg og Ikast) havde et par skadede til at
stå for et år siden. Dem har han sikkert stadigvæk.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-01-03 16:25

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kæresten altså var til stor hjælp med at samle dyret, og at det var derfor
> det gik så hurtigt. ( det har jeg fået på puklen for ;- )

Hej Jon. Jeg var nede hos MC-huset i Kølkær (mellem Ikast og Herning) i
Fredags.
Han har ALT til GSXR 250, også udstødninger!
Vi stod og snakkede om reservedele til netop denne cykel, og i det samme
pegede han op i loftet, hvor der på række hang
4 sorte tanke til modellen :)

Så prøv ham på www.mc-huset.dk .. Der er dele i den kælder, så det batter !

/Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-01-03 18:49

Thomas Buus Andersen wrote:

> Hej Jon. Jeg var nede hos MC-huset i Kølkær (mellem Ikast og Herning) i
> Fredags..... Så prøv ham på www.mc-huset.dk .. Der er dele i den kælder,
> så det batter

Efter sigende skulle de være lidt dyre. Jeg har dog selv kun købt et
samleled til en 50'er hos dem

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-01-03 20:35

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Efter sigende skulle de være lidt dyre. Jeg har dog selv kun købt et
> samleled til en 50'er hos dem

Synes han virkede meget fair , og det var da muligt at presse lidt af
prisen.
Jeg fik 2 orginale bremseskiver (forreste) til modellen, for 1400kr.
Der er en lille tand og 0,5mm tilbage..

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-01-03 22:28

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prisen.
> Jeg fik 2 orginale bremseskiver (forreste) til modellen, for 1400kr.

Hvis der er 0,5mm tilbage er de helt nye..... mål igen

mvh Tommy Fer... der gav 1000,- for 2 med 0,4mm tilbage

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-01-03 07:45

"Tommy Fer" <tommy@fernet.INGENSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er 0,5mm tilbage er de helt nye..... mål igen
>
> mvh Tommy Fer... der gav 1000,- for 2 med 0,4mm tilbage

Hva , er de ikke 5 mm fra nye?
Men så må de være meget lidt slidte mine, for den står MEGET tæt på 5 mm.

/Thomas

Fra : Jon Larsen

Dato : 28-01-03 22:25

Arrghh.. skod.. Motoren vil ikke starte, men det havde jeg heller ikke
regnet med

Oven i hatten så har smeden fået lavet en ordenlig revne i samlingen af de 4
forrør, men lige nu skal jeg bare have motoren igang....

Er der nogen der såen ca. ved hvor lang tid en habil mekaniker er om at
justere en motor ??
Altså ikke noget med at åbne den.. kun blandingsjustering.

Eller er der nogen i Odense/ Fyn omegnen der frivilligt vil melde sig til at
hjælpe mig??? , mod en passende betaling naturligvis... Helst en med
værktøjet i orden