OT: 3D mark 2001SE og DirectX 9.0
Fra : sfc

Dato : 27-01-03 10:22

Kan i få det til at virke? Min siger at DirectX 8x skal være installeret,
men er 9.0 ikke bagud kompatibel?

Mvh sfc

Sorry for OT

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-01-03 11:30

"sfc" <sfc@worldonlineFJERN.dk> crashed Echelon writing

> Kan i få det til at virke? Min siger at DirectX 8x skal være installeret,
> men er 9.0 ikke bagud kompatibel?

Tjek madonion.com 's hjemmeside ude, du skal installere en patch.

--
Bjarke Andersen

Fra : sfc

Dato : 27-01-03 11:39

> Tjek madonion.com 's hjemmeside ude, du skal installere en patch.

Hvis det er denne patch du mener
(3DMark®2001 Second Edition Patch (Build 300 -> 330)
Så er det den nyest version jeg har3DMark®2001 Build 330, men den virker
ikke med DX9

Mvh sls

begin 666 1x1pix.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/_______R'Y! $```$`+ `````!``$```("3 $`.P``
`
end

Fra : --=Stone=--

Dato : 27-01-03 17:22

"> Hvis det er denne patch du mener
> (3DMark®2001 Second Edition Patch (Build 300 -> 330)
> Så er det den nyest version jeg har3DMark®2001 Build 330, men den virker
> ikke med DX9

Af installere 3DMark, genstart win, installer 3DMark igen, og det skulle
virke !! ( det gjorde det hos mig. )
Er du i tvivl, så læs mere på www.futuremark.com .

--=Stone=--

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-01-03 17:29

"sfc" <sfc@worldonlineFJERN.dk> wrote in

> Kan i få det til at virke? Min siger at DirectX 8x skal være
> installeret, men er 9.0 ikke bagud kompatibel?

Du skal have build 330 af 3DMarks2001SE - du har sikkert (ligesom mig)
build 300 - der findes en patch på futuremarks hjemmeside

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.