Hvor dælen kan jeg finde hel koriander?!!!~
Fra : Mads Th. Pedersen

Dato : 27-01-03 08:35

Jeg står og skal bruge noget hel koriander, men såvel i både det lokale
supermarked og hos den lokale grøntbiks kan jeg kun få stødt/malet koriander
eller frisk koriander. Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan finde
hel, tørret koriander?!!!!!!

--
Mvh Mads
----

Fra : Jette Mogensen

Dato : 27-01-03 09:37

"Mads Th. Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
koriander
> eller frisk koriander. Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan finde

Du kan købe det hos Matas,de har mange krydderier og de er ikke dyre med
dem.

mvh Jette

Fra : Harry Lund

Dato : 01-02-03 11:50