Kedsløb til dykkerlygte
Fra : Carsten Suhr

Dato : 26-01-03 19:42

Jeg har fundet denne side som omhandler kerdsløb til halogenlygter. De har
flere projekter som godt kunne bygges ind i en dykkerlygte. features bl.a

Softstart
Batteri monitor
Auto shutoff
Forskellige power levels
Optimeret batteri udnyttelse

Det største problem for mig er at det kredsløb jeg gerne vil bygge (D.I.Y.
Regulator) ikke har hex code, men assembly code findes. Da jeg ikke er den
største haj til pic programmering, såe måske var der en som kender til det,
eller kender en som kan gøre det.
Prøv og kikke på siden og sig hvad i syntes.

http://www.lightbrain.8m.com/home.html

--
Venlig Hilsen

Carsten Suhr

Fra : Søren Reinke

Dato : 27-01-03 17:50

"Carsten Suhr" <suhr@NOSPAMpost.tele.dk> wrote in message
> [...]
det,
> eller kender en som kan gøre det.
> Prøv og kikke på siden og sig hvad i syntes.

Hejsa

Mange tak for linket det ser spændende ud,

Nu er det længe siden jeg har lavet PIC software, men hvis det skal
assembleres kan jeg godt hjælpe dig med det, kontakt mig evt. på email, husk
at fjern 'ihsyd' fra min email.

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Tur til Sharm El Sheikh d. 28.02 - 07.03